پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که تغییرات کادر فنی این تیم و شوکی که به این تیم وارد شد، در آینده تاثیر مثبتی بر روند حرکت سرخپوشان داشته باشد.

حسین کلانی در واکنش به تغییرات کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس و جانشینی حمید درخشان به جای علی دایی در این تیم اظهار کرد: با توجه به نتایج کسب شده و بدشانسی‌هایی که گریبان پرسپولیس را گرفته بود، انتظار چنین تغییری را داشتیم.

وی ادامه داد: آن چیزی که باید همیشه مد نظر قرار بگیرد نظارت کمیته فنی بر کادر فنی است. در ابتدای فصل صحبت‌هایی شده بود و کسانی مثل کاشانی، عابدینی، ذوالفقارنسب و دیگران به عنوان کمیته فنی انتخاب شدند اما مشکلاتی پیش آمد که باعث انحلال کمیته شد.اکنون باید نظارت و کنترل کمیته فنی دقیق‌تر باشد تا خودمحوری در تیم جریان پیدا نکند. پرسپولیس پیشکسوتان زیادی دارد که تحصیلکرده و در مسائل فنی استاد هستند. آنها می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. پرسپولیس در این فصل با بدشانسی روبه‌رو بود و اختلاف سلیقه‌ها و فشارهای مردم هم کار را سخت کرده بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: سکته کردن دو هوادار در آخرین بازی پرسپولیس فشارهای روی تیم را بسیار بالا برد. پرسپولیس به یک شوک نیاز داشت. دوستانی هم که در هیات مدیره هستند دلشان برای تیم می‌سوزد و در نهایت تصمیم گرفتند کادر فنی را تغییر دهند.

وی درباره انتخاب حمید درخشان به‌ عنوان سرمربی جدید پرسپولیس هم گفت: حمید یکی از بازیکنانی قدیمی پرسپولیس است و حتماً در کارش با بزرگان تیم مشورت می‌کند. خود من هرگز در کارهای فنی دخالت نمی‌کنم چون خود را واجد شرایط نمی‌دانم اما امثال پروین‌ها، وطن‌خواه‌ها، طاووسی‌ها، کاشانی‌ها، آشتیانی‌ها، معینی‌ها و دیگران هستند که هر چقدر نام ببرم باز هم کم گفته‌ام. خوشبختانه پرسپولیس این قدر بزرگمرد دارد که دلشان برای تیم می‌تپد.

کلانی ادامه داد: همه ما پرسپولیس را دوست داریم چون هر چه داریم و هر چه مردم به ما محبت می‌کنند، به‌خاطر پرسپولیس است. پرسپولیس فرزند عزیزی است که فعلا در دامان ما نیست و البته خود ما هم نمی‌توانیم مدعی شویم که می‌توانیم آن را مدیریت کنیم. مدیریت تشکیلات عظیمی مثل پرسپولیس کار هر کسی نیست. مردم این تیم را بسیار دوست دارند. امیدوارم شوکی که به تیم وارد شده کارساز باشد و نتایج مثبتی گرفته شود.

وی افزود: هنوز 23 بازی مانده و این تغییرات می‌تواند نتیجه‌بخش باشد. می‌دانم که اعضای هیات مدیره دلشان برای تیم می‌سوزد. البته باید به کادر فنی جدید دو، سه هفته فرصت داد. به دایی هم باید فرصت داده می‌شد که البته حتما تشخیص داده‌اند که دیگر کافی بوده است.

کلانی در ادامه با بیان این که درخشان مربی باتجربه‌ای است، گفت: ورزش پدیده‌ای قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌شود از حالا برای عملکرد درخشان نظر داد. همین‌قدر می‌دانیم که او بازیکن و کاپیتان قدیمی پرسپولیس بوده که با آن که جز اولین لژیونرهای ایران بود اما حضورش در پرسپولیس تداوم داشت و به صورت مقطعی در پرسپولیس بازی نمی‌کرد. برای او و همکارانش آرزوی موفقیت می‌کنم. به هر حال در نومیدی بسی امید است و نباید ناامید شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: با این که دوست نداشتم در ترکیب کادر فنی پرسپولیس تغییری ایجاد شود اما از این اتفاق خوشحالم چون دایی یکی از مفاخر و بزرگان کشور و کسی است که دنیا فوتبال ایران را با او می‌شناسد. حرمت دایی همیشه باید حفظ شود. با شرایطی که پرسپولیس داشت می‌ترسیدم که خدای نکرده در استادیوم به او بی‌حرمتی شود. بی‌حرمتی به دایی بی‌احترامی به تمام کسانی است که برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند. به نظرم تصمیم هیات مدیره منطقی بود چون با این کار سعی شد که وجهه دایی حفظ شود و خدشه‌ای به نام و جایگاهش وارد نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)