مرجع خبری پرسپولیس : بازیکنان پرسپولیس مجبور شدند شرت های تولیدی حصاری را به دلیل تنگ بودن و بد رنگی از تن خارج کنند.


پيش از آغاز فصل زماني كه عباس انصاري‌فرد قرارداد سه ساله پرسپوليس با توليدي ورزش آلشپورت را فسخ كرد، وعده‌قرارداد با نايك و آديداس روي خروجي سايت رسمي

باشگاه آمد. اما پس از آغاز ليگ‌برتر تماشاگران تيم ديدند كه وعده‌هاي مدير پرسپوليس عملي نشد و تيم با پيراهن‌هاي توليدي حصاري به ميدان مي‌رود. در اين بين اولين نكته‌اي كه به ذهن مي‌رسيد دوستي عباس انصاري‌فرد با مدير توليدي ورزشي حصاري بود. اگر حافظه خوبي داشته باشيد به ياد مي‌آوريد كه تمام ملاقات‌هاي غيررسمي انصاري‌فرد پيش از آغاز ليگ در دفتر توليدي حصاري بود. ميثم بائو در دفتر اين توليدي با پرسپوليس به توافق رسيد و اشپيتيم آرفي هم در دفتر توليدي حصاري پس از عقد قرارداد داخلي پيراهن قرمز توليدي حصاري را رو به دوربين عكاسان گرفت. با اين اتفاقات قابل پيش بيني بود كه اصلا پيشنهادي از سوي نايك و آديداس براي تامين لباس‌هاي پرسپوليس مطرح نبوده و انصاري فرد براي هديه دادن امتياز پيراهن‌هاي پرسپوليس به توليدي حصاري قرارداد با آلشپورت را فسخ كرده. اما توليدي حصاري پس از گذشت دو هفته از مسابقات ليگ‌برتر گاف بزرگي داد. ساعتي پيش از بازي استقلال اهواز همه بازيکنان پرسپوليس مجبور مي‌شوند شورت‌هاي ورزشي توليدي حصاري را به دليل تنگ بودن و بد رنگي از تن خارج کنند. وضعيت جوراب‌ها هم افتضاح بود. يكي از بازيكنان پرسپوليس كه نمي‌خواهد نامش فاش شود، روز گذشته در گفت‌و‌گو با سايت خبري گل گفت: «باور کنيد تا حالا چنين جوراب‌هايي نديده بودم. آنقدر کوتاه بود که تا زيرزانو بيشتر بالا نمي‌آمد. قلم‌بندهايمان از جوراب بيرون مي‌زد، براي همين همه مجبور شدند جوراب‌هاي توليدي شرکت حصاري را از تن در بياورند و مثل شورت‌هاي افتضاح‌شان از توليدي يک شرکت ديگر استفاده کنند.

واقعا من نمي‌دانم چرا مثل فصل پيش همه لباس‌هاي يکدست از يک شرکت تن نمي‌کنند؟ انگار براي بچه‌ها جوراب توليد کرده بودند. شورت‌هايشان هم واقعا خجالت‌آور بود. فکر کنم اگر آنها را مي‌پوشيديم کميته انضباطي همه بازيکنان را جريمه مي‌کرد.» با اين سناريو لباس‌بازيكنان پرسپوليس در بازي با استقلال اهواز به يكي از مشكلات تيم تبديل شد. يکي آلشپورت پوشيده بود، يکي حصاري و ديگري از توليدي آديداس استفاده کرده بود. بازيکنان براي اينکه مارک‌هاي جورابشان معلوم نشود، كاري مي‌كردند، مارک‌هاي جوراب را به نحوي مخفي نگه دارند،بعضي‌ها هم سعي مي‌کردند مارک‌هاي جورابشان را با استفاده از تيغ از بين ببرند تا توليدکننده جورابشان از بين برود! وضعيت شورت‌ها اسفبار بود، چون مارک آلشپورت قابل پاک شدن نبود و بازيکنان چاره‌اي نداشتند با همان وضع وارد زمين شوند در اين بين بعضي‌ها سعي مي‌کردند پيراهن‌هايشان را روي شورت‌هاي ورزشي شان قرار دهند تا کسي متوجه مارک آن نشود. با اين حال وضعيت لباس‌هاي پرسپوليس آنقدر وحشتناك بود كه سايت‌هاي خبري انتقادات زيادي را به آن وارد كردند. محمود خوردبين روز گذشته در واكنش به انتقادات گفت: «با توجه به اينكه شورت ورزشي بازيكنان مناسب نبود مجبور شديم تغييراتي انجام دهيم. اندازه شورت ورزشي توليدي حصاري مناسب نبود و بازيكنان نتواستند از آن استفاده كنند. به همين دليل مجبور شديم تا پيراهن حصاري را بپوشيم و شورت ورزشي خود را با مارك آلشپورت بر تن كنيم. در جلسه هماهنگي از ناظر داوري و فدراسيون فوتبال خواستم با اين موضوع موافقت كنند كه خوشبختانه آنها هم موافقت خود را اعلام كردند.» سرپرست پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه مگر لباس بازيكنان پيش از آغاز مسابقه بررسي نشده بود؛ اضافه كرد: «متاسفانه اين اتفاق رخ نداده بود. چون لباس‌ها بسته بندي شده بود يادمان رفته بود پيراهن و شورت را چك كنيم. البته اين موضوع براي ما يك تجربه است اما آنقدر مساله بزرگي نيست كه برخي شلوغ مي‌كنند.

منبع : دنیای فوتبال

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)