باقری :چون بازی با پیشکسوتان بود به چشم آمدم!

مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان سابق پرسپوليس امروز براي اولين بار پس از خداحافظي از فوتبال براي تيم ستارگان ايران به ميدان رفت.

 

از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه اكباتان به مناسبت يادبود محمد نعيما بازيكن اسبق راه آهن و مسعود استيلي بازيكن اسبق تيم‌هاي كشاورز و ملي تيم‌هاي پيشكسوتان راه‌آهن و ستارگان فوتبال ايران به مصاف هم رفتند.

*اين مسابقه طبق توافق طرفين در دو نيمه 40 دقيقه‌اي برگزار مي‌‌شود

*نكته قابل توجه در اين مسابقه به ميدان رفتن كريم باقري با شماره 5 بود که در پایان 5 گل نیز به ثمر رساند. وي كه از دنياي فوتبال خداحافظي كرده براي اولين بار پس از خداحافظي است كه به ميدان مي‌رود. باقري كاملا آماده نشان داده و حتي پاس گل تيم ستارگان فوتبال ايران را وي داد.

 

* در تيم ستارگان فوتبال ايران همبازيان سابق مرحوم مسعود استيلي از جمله نيما نكيسا، رضا رجبي، مهدي تارتار، علي پورمند، مجيد نامجو مطلق، مرتضي كرماني مقدم، محمدحسن انصاري‌فرد، كوروش برمك، ادموند بزيك، حميد مطهري و پايان رأفت حضور دارند.
سرمربي اين تيم بيژن ذوالفقارنسب است.
سرمربي تيم پيشكسوتان راه آهن نيز اسحاق‌زاده است. در اين تيم فرزند محمد نعيما كه در سوئد زندگي مي‌كند به ميدان رفت.

* روي پيراهن تيم پيشكسوتان راه آهن عكس مرحوم نعيما چاپ شده و روي پيراهن ستارگان فوتبال ايران نيز جمله “به ياد مسعود استيلي ” حك شده است.

* حميد استيلي به اتفاق برادرش سعيد استيلي در ورزشگاه اكباتان حاضر شد. وي به رختكن تيم ستارگان فوتبال ايران رفت و از اينكه آنها به ياد مرحوم برادرش اين ديدار را برگزار كردند تشكر كرد. او گفت به دليل مشكلات روحي نمي‌تواند به ميدان برود.

* اين ديدار تماشاگران ويژه‌اي همچون گزي سرپرست باشگاه شاهين بوشهر، حسن روشن، محمد توانايي، خروطي دارد.

* مهدي تاج و مهدي نبي در بين نيمه دوم وارد ورزشگاه اكباتان شدند و به همراه انصاري فرد مديرعامل راه آهن به خانواده نعيما و استيلي لوح يابود اهدا كردند.

 

– آمادگی کریم باقری در مسابقه پیشکسوتان راه‌آهن و ستارگان تیم ملی، همه را متعجب کرده بود.

کریم باقری که در مسابقه پیشکسوتان راه‌آهن و ستارگان تیم ملی پیراهن شماره 5 ستارگان را پوشیده بود، 5 گل برای تیمش زد تا نشان دهد آمادگی خود را حفظ کرده. او در پایان این مسابقه در پایخ به این سوال: «پیشکسوتان می‌گویند آمادگی بالایی دارید و نباید فعلا از فوتبال خداحافظی می‌کردید؟» لبخندی زد و گفت: «نه بابا. بازی پیشکسوتان بود که به چشم آمدم.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)