پرسپولیس نیوز : آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار برابر ملوان انزلی از ساعت 16 پشت درهای بسته در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد.

 سرخپوشان آخرین تمرین قبل از دیدار برابر ملوان بندر انزلی از هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) را در شرایطی آغاز کردند که برانکو به همراه آندره، باقری، قنبرپور، مارکو و ایگور وارد زمین شد و پس از خوش و بش با بازیکنان دقایقی با آنها به صحبت پرداخت.

 

بازیکنان پرسپولیس از ساعت 16 امروز (یکشنبه) با حضور در مجموعه ورزشی درفشی‌فر آخرین تمرین خود را قبل از مصاف با ملوان انجام دادند. مرور کارهای تاکتیکی، تمرین سانتر از جناحین و شوتزنی از مراحل تمرین شاگردان برانکو بود.

سرمربی پرسپولیس در صحبت‌هایش خطاب به بازیکنان گفت: امیدوارم به خوبی استراحت کرده باشید و با تمرکز بالا در تمرین امروز حضور یابید و با انگیزه لازم تمرینات را پیگیری کنید.

وی زمان برگزاری جلسات فنی و آنالیز بازی سیاه جامگان و ملوان را به آنها اعلام کرد.

تمرین با گرم کردن بازیکنان توسط مارکو آغاز شد و بازیکنان پس از گرم شدن در گوشه‌ای از زمین به دوهای کوتاه از میانه موانع مشغول شدند.

برانکو بازیکنان را به دو تیم تقسیم کرد و فوتبال در نصف زمین را در دستور کار آنها قرار داد.

مهدی طارمی که با تاخیر 30 دقیقه‌ای به محل تمرین رسید، پس از ورود به زمین با برانکو صحبت کرد و به طور اختصاصی به تمرین پرداخت.

محمود خوردبین و پندار خمارلو برنامه‌های تمرین، اردو و بازی فردا را در کنار زمین با یکدیگر هماهنگ ‌کردند.

ایگور در تمرینات امروز کار با توپ با پا را در برنامه گلرها قرار داد.

بدنسازی و مرور تاکتیک‌های کار شده طی روزهای اخیر در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.

 

* آندره پانادیچ بعد از بازگشت از کرواسی در تمرین سرخپوشان حضور پیدا کرد.

ارسال زیبای آندره از کنار زمین با سرزنی دیدنی جری بنسون همراه شد که گل زیبایی به ثمر رسید و مورد تشویق بازیکنان و کادر فنی قرار گرفت.

* مایکل اومانیا به دلیل مصدومیت در تمرین گروهی شرکت نکرد و اختصاصی کار کرد.

بازیکنان پس از پایان تمرین، راهی رختکن شده و سپس عازم هتل شدند.

 

* تمرین پشت درهای بسته برگزار شد، اما با این حال تعداد کمی هوادار بیرون مجموعه درفشی‌فر دیده می‌شدند.

 

* بابک حاتمی بدون مشکل در تمرین گروهی شرکت کرد، اما او قطعاً در بازی با ملوان جایی در ترکیب سرخپوشان ندارد و خود را برای دربی آماده می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)