پرسپولیس نیوز : تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که محمد نوری به دلیل مصدومیت در تمرینات گروهی شرکت نکرد.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به کار با توپ و شوت‌زنی به سمت دروازه زیر نظر دایی پرداختند. در مرحله بعدی نیز به دو قسمت تشکیل شدند و حفظ توپ و پرسینگ را در دستور کار خود قرار دادند.

* در تمرین امروز محمد نوری به دلیل مصدومیت به صورت گروهی تمرین نکرد.

* حدود 11 اتوبوس که 9 تای آنها از کاشان آمده بود و دو اتوبوس از مشکین‌دشت کرج با لباس‌های متحد‌الشکل و قرمزرنگ در تمرین امروز حضور داشتند و به شدت دایی و بازیکنان را با لقب‌های مختلف تشویق کردند. آنها همچنین پلاکاردهایی را به ورزشگاه آورده بودند که روی آن نوشته شده بود، «سردار، شهریار زوج طلایی پرسپولیس از طرف آکادمی خیریه فوتبال مشکین دشت کرج» همچنین پلاکارد دیگری در ورزشگاه نصب شده بود که روی آن نوشته شده بود «علی دایی رکورددار ایران، مسی اگر مردی رکورد دست نیافتنی مردی از آذربایجان را بزن» در پایین این عکس نیز عکس هافبک بارسلونا را زده بودند.

* پیام صادقیان امروز با چهره‌ای عجیب و موهایی تایسونی در تمرین امروز حضور داشت.

* هواداران تیم فوتبال پرسپولیس قبل از شروع تمرین پشت درب‌های بسته وضعیت پرسپولیس را آنالیز می‌کردند. آنها به شدت به برخی اظهارات بازیکنان از جمله میثم حسینی که اعلام کرده بود پرسپولیس با این وضعیت قهرمان نمی‌شود عکس‌العمل نشان دادند.

* رضا حقیقی در تمرین امروز بدون مشکل پا به توپ شد.

* مارکار آقاجانیان و سیموئز مربیان تیم ملی میهمان ویژه تمرین امروز بودند. آنها دقایقی نیز با دایی به گفت‌وگو پرداختند.

* دایی قبل از تمرین امروز پیشتر از روزهای دیگر و حدود 15 دقیقه برای بازیکنان در کنار زمین سخن گفت. وی تاکید داشت که بازیکنان به دنبال جواب دادن به پیشکسوتان نباشند.

* 500 هوادار نوجوان کاشانی که در تمرین امروز حضور داشتند بیشتر از هواداران و حتی لیدرها پرسپولیس را تشویق کردند. اما یکی از تشویق‌های جالب آنها این بود که به دهنوی می‌گفتند قاسم خان دهنوی و به جلال حسینی نیز می‌گفتند دیوار تیم ملی.

*هادی نوروزی نیز به دلیل مصدومیت در تمرین امروز فقط نظاره‌گر بود.

*هواداران امروز با تشویق‌های خود به علی دایی لقب سلطان دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)