پرسپولیس نیوز : تمرین امروز پرسپولیس با حضور علیرضا رحیمی و یک استقلالی دنبال شد.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در نوبت بعدازظهر از ساعت 18 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.

در تمرین ابتدا بازیکنان کارهای هوازی را در دستور کار خود قرار دادند و سپس به کار با توپ و سانتر از جناحین و ضربه به گل پرداختند.

در پایان تمرین امروز بازیکنان حفظ توپ و پرسینگ و دو‌های سرعتی را در دستور کار خود قرار دادند.

 

 * دروازه‌بان‌های پرسپولیس که با حضور نیلسون جمع‌شان جمع شده زیر نظر غلامپور تمرینات اختصاصی را انجام دادند. برخورد نیلسون با مکانی مانند برخورد او با رضا محمدی در فصل پیش بسیار گرم و صمیمی بود.

 

 * علی دایی امروز نظارت کاملی روی تمرین بازیکنان پرسپولیس داشت و حتی برای گوشزد کردن نکات تاکتیکی چندین بار خودش پا به توپ شد.

* علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز برای چندمین بار در تمرین سرخپوشان حضور یافت و نظاره‌گر عملکرد بازیکنان بود.

* مهدی فنونی‌زاده از پیشکسوتان استقلال و هم‌بازی علی دایی در تمرین امروز حضور داشت. نکته جالب خوش و بش دایی و دیگر سرخپوشان با فنونی‌زاده بود.

* پس از آمدن حقیقی و خانزاده دو ملی‌پوش پرسپولیس امروز بعدازظهر حسین ماهینی نیز به عنوان سومین ملی‌پوش در جمع سرخپوشان حضور پیدا کرد.

* دغاغله با تأخیر در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

* محسن بنگر به دلیل مصدومیت تمرین نکرد و فقط به فیزیوتراپی پرداخت.

* هواداران امروز پشت درهای بسته باز هم نگران وضعیت سرخوشان بودند و درباره بازیکنان تازه‌وارد و آنهایی که قرار است از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شوند بحث و گفت‌وگو می‌کردند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)