خبرگزاری پرسپولیس : محمد رویانیان در بدو ورودش به انزلی به منزل مرحوم سیروس قایقران رفت.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا در انزلی میهمان ملوانان است از همین‌رو این تیم بعدازظهر امروز عازم انزلی شد. محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس میهمان ویژه قرمزپوشان در این سفر بود.

 

رویانیان در بدو ورودش به انزلی ابتدا بر سر مزار مرحوم سیروس قایقران کاپیتان پرآوازه کشورمان رفت و پس از قرائت فاتحه‌ای، با چند تن از مسئولان باشگاه به منزل قایقران رفت.

 

رویانیان ابتدا با پدر قایقران دقایقی به گفت‌وگو پرداخت و سپس رو به خانواده کاپیتان سابق فوتبال کشورمان گفت: بر خود وظیفه می‌دانستم به عنوان نماینده باشگاه پرسپولیس و هوادارانش در بدو ورود به انزلی خدمت شما عزیزان برسم.

 

وی افزود: یاد سیروس قایقران همیشه در دل مردم فوتبال دوست این مرز و بوم باقی می‌ماند. گل‌هایی که او برای فوتبال ما به ثمر رساند همیشه در یادها باقی است و امیدوارم که خدا روح آن مرحوم و فرزند دلبندش را شاد کند.

 

محمد رویانیان که همراه کاروان پرسپولیس به انزلی رفته است، درباره دیدار با خانواده سیروس قایقران گفت: تصمیم گرفتم بازیکنان پرسپولیس را در سفر به انزلی همراهی کنم و وظیفه خود می دانستم به در وهله اول به عنوان یک ایرانی و در وهله دوم به عنوان مدیری که در فوتبال فعالیت می کند خدمت خانواده زنده یاد قابقران برسم و افتخار داشته باشم با پدر ایشان و بخشی از اعضای خانواده وی دیدار کنم. همچنین با همسر زنده یاد قایقران تلفنی صحبت کردم و این کمترین وطیفه من بود. از استقبال گرم پدر مرحوم قایقران و صحبتی که داشتند، تشکر می کنم و خوشحالم با برادر زنده یاد قایقران که در راهنمایی و رانندگی همکار بنده بودند، دیدار کردم.

رویانیان تصریح کرد: پدر زنده یاد قایقران یک فرد کاملا فوتبالی است که در این دیدار با هم درباره مشکلات فوتبال انزلی صحبت هایی داشتیم و آمادگی خود را برای کمک به فوتباال انزلی در هر زمینه ای که باشد اعلام کردم. انزلی جوانان مستعد، شاداب و مردم باغیرت و با شرفی دار که خدمت کردن به آنها وظیفه ماست. ملوان نیز تیم ریشه دار بزرگ و پر افتخاری است که مردم انزلی به آن عشق می ورزند. خوشبختانه دوستانی مثل آقای هدایتی با اقدام خوبی که انجام دادند در فوتبال انزلی سرمایه گذاری کرده و از تیم فوتبال ملوان حمایت می کند.

وی ادامه داد: ما هم آمادگی داریم در رشد فوتبال انزلی به ویژه در شکوفا کردن استعدادهای نابی که این شهر دارد، فعالیت کنیم. ملوان همواره بازیکنان بزرگی را به فوتبال ایران معرفی کرده  و شهر انزلی این پتانسیل را دارد که بازیکنان بیشتری را به فوتبال ایران معرفی کند.

رویانیان در پایان، گفت: امیدوارم روز چهارشنبه شاهد یک بازی جوانمردانه و تماشگر پسند باشیم تا تماشاگران از این فوتبال لذت ببرند و حتما تماشاگران انزلی بدون توجه به حرف و حدیث های مطرح شده در روزهای اخیر میزبانان خوبی خواهند بود و این بازی می تواند یکی از جذاب ترین دیدارهایی فصل جاری باشد و بدون هیچ حاشیه ای به پایان برسد.

 

سپس رویانیان به رسم یادبود لوحی از طرف باشگاه پرسپولیس به خانواده مرحوم سیروس قایقران اهدا کرد.

 

تعدادی از پیشکسوتان باشگاه ملوان از این حرکت رویانیان تقدیر کردند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)