پرسپولیس نیوز : پیکر استاد مرتضی احمدی هنرمند و نویسنده فرهیخته کشورمان، امروز در میان بدرقه مردم، اهالی هنر و ورزش، مسوولان باشگاه پرسپولیس و تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس تشییع و به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر زنده یاد استاد مرتضی احمدی، صبح امروز در تالار وحدت برگزار شد که در جریان آن با توجه به حوزه گسترده فعالیت‌های آن شادروان، افرادی از اقشار مختلف حضور داشتند.

استاد احمدی که از هنرمندان عرصه بازیگری و نمایش بود و در تلویزیون و تأتر فعالیت داشت، از صداهای ماندگار عرصه دوبله کشور بود که خاطرات وی تمام نسل‌ها را در برگرفته است. وی اهل قلم و تحقیق بود. بخشی از فرهنگ دیرین شهر تهران و ادبیات کوچه بازاری به همت وی گردآوری و ماندگار شده است.

استاد احمدی همچنین به هوادارای از پرسپولیس شهره بود و خاطرات بسیاری از کری‌خوانی‌ها و شعار سازی‌های او در ورزشگاه‌ها نقل می‌شود. به این ترتیب در مراسم تشییع او، از جامعه تأتر، تلویزیون، سینما، اهل قلم، محققین، ناشران، هواداران پرسپولیس، پیشکسوتان و مسوولان باشگاه حضور داشتند.

از باشگاه پرسپولیس، دکتر طاهری مسوول اجرایی باشگاه، بهروز منتقمی، مجتبی جانعلی، جمعی از پرسنل باشگاه و کانوان هواداران حضور پیدا کردند. بسیاری هواداران پرسپولیس هم خود را به مراسم رسانده بودند. مشوقین پیشکسوت نیز که روزگاری همراه او روی سکوها پرسپولیس را تشویق می‌کردند و مشوقین امروز پرسپولیس نیز حضور پررنگی در مراسم داشتند. از جمع پیشکسوتان پرسپولیس نیز محمد پنجعلی، حمید استیلی، افشین پیروانی در تالار وحدت حضور پیدا کردند و هنگامی که پیکر استاد احمدی به بهشت زهرا (س) منتقل می‌شد، علی پروین آنجا منتظر این هوادار قدیمی بود که بازیکنان دهه 40 و 50 پرسپولیس از وی به عنوان دوستی خوب یاد می‌کنند.
 

علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس هم با حضور بهشت زهرا در مراسم تدفین این هنرمند فقید حاضر شد. 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)