پرسپولیس نیوز : بسیاری از مسافران نوروزی که راهی مازندران شده اند سری هم به مزار هادی نوروزی زده و بر سر مزار او فاتحه ای قرائت کرده و با خانواده نوروزی دیدار می کنند.

 از سه روز روز پیش تاکنون هزاران مسافر نوروزی که راهی شمال کشور و مازندران شده اند به کپورچال رفته و بر سرمزار هادی نوروزی حضور می یابند.پلاک ماشین هایی که در نزدیکی مزار هادی در این روزها پارک می شود نشان از آن دارد که مردم سراسر کشور و علاقه مندان به فوتبال در پی سفر به بابل و شهرهای اطراف ترجیح داده اند یکی از برنامه های سفرشان حضور برسرمزار کاپیتان فقید و جوان پرسپولیس باشد.
برخی از مسافران نوروزی تاکید دارند دوستدار استقلال یا دیگر تیم های لیگ برتری بوده و هادی نوروزی را به عنوان کاپیتانی فقید و با اخلاق و بدون حاشیه دوست داشته و از فوت ناگهانی او متاثر شده و در نظر داشته اند به هنگام مسافرت نوروزی سری هم به مزار هادی نوروزی بزنند.

 ستاد ویژه گرامیداشت کاپیتان فقید سرخ ها برای آسایش مسافران و مهمانان نمازخانه و استراحت گاهی تدارک دیده و از مهمانان نوروزی نیز با چایی،شربت و میوه پذیرایی می شود.در تمامی ساعات سه روز گذشته برخی از اعضای خانواده نوروزی و ابراهیم پور بر سر مزار حصور داشته و ضمن خوش آمد گویی سال نو را به مسافران و مهمانان هادی نوروزی تبریک می گویند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)