مرجع خبری پرسپولیس : انتشار خبري مبني بر سفر مخفيانه مهدي مهدوي كيا به ايران جمع آوري اسباب و اثاثيه منزل و انتقال آن به تهران و بازگشت احتمالي كاپيتان اسبق تيم ملي به پرسپوليس در شرايطي كه مهدي مهدوي كيا بعد از بازي با كره جنوبي از دسترس خبرنگاران خارج شده است،‌ بدجوري خبرنگاران ايراني را كلافه كرده است.
 در شرايط فعلي يك نقل قول از مهدوي كيا درباره اينكه آيا او قصد بازگشت به پرسپوليس را دارد يا خير مي تواند تيتر يك بسيار جذابي براي همه سايت هاي خبري و روزنامه ها باشد. خبر بازگشت مهدوي كيا به ايران و حتي جمع كردن اسباب منزل و انتقال آن از آلمان به تهران با توجه به بازي كردن مهدوي كيا در يك ديدار دوستانه براي تيم آنتراخت نشان داده كه كيا هنوز در آلمان به سر مي برد و حضورش در تهران شايعه اي بيش نيست. در اين ميان بد نيست بدانيد مهدوي كيا حتي اگر قصد بازگشت به ايران را داشته باشد در شرايط فعلي به خاطر پربودن ليست 22 نفره بازيكنان بزرگسال نمي تواند در سال هاي پاياني حضورش در عرصه فوتبال به تيم محبوبش برگردد.
 كيا به خاطر مشكلات مالي باشگاه اينتراخت و قرارداد يك ميليون و ششصد هزار يورويي اش با اين باشگاه آلماني دچار مشكلاتي شده است. باشگاه اينتراخت براي كاهش دادن ليست حقوقي بازيكان اين تيم

 مهدي مهدوي كيا كه سومين بازيكن گرانقيمت باشگاه به حساب مي آيد را در فصل نقل و انتقالات در ليست مازاد قرار داد. مهدوي كيا ضمن تاييد اين خبر تاكيد كرده بود از دو باشگاه سويسي و آلماني پيشنهاداتي داشته كه بنا به دلايل خاص مورد موافقت سران باشگاه اينتراخت قرار نگرفته.
 دراين ميان كساني كه طي سال هاي گذشته به مهدوي كيا مشاوره مي دهند به او تاكيد كرده اند اگر مي خواهد اعتبار وجه و محبوبيت خود را از دست ندهد در سال هاي پاياني فوتبالش از بازگشت به ايران و بازي كردن در تيم هاي ايراني بپرهيزد تا با سرنوشت و حاشيه هايي كه علي دايي،‌ علي كريمي و … با آن مواجه شدند،‌ مواجه نشود. از جمله مي توان به علي دوستي سرمربي فعلي تيم ملي نوجوانان و مربي سازنده مهدوي كيا اشاره كرد كه سالها پيش در مسابقه اي گفته بود به مهدوي كيا توصيه كردم تا جايي كه مي تواند فوتبالش را در اروپا به پايان برساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)