خبرگزاری پرسپولیس : تماشاگران سپاهان پیش از آغاز بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس به شدت بر علیه محسن بنگر شعار سر دادند.

 

پیش از آغاز بازی هواداران سپاهان به شدت ‌علیه محسن بنگر بازیکن سابق سپاهان به دلیل اینکه از این تیم جدا شد‌ و به پرسپولیس پیوست‌ شعار سر دادند! شعار پیش از از آغاز بازی پدیده جدیدی است که فقط از سپاهانی ها دیده شده است.

 

* محسن بنگر بازیکن مدافع فصل گذشته سپاهان که در فصل جاری برای تیم پرسپولیس به میدان می رود هنگام ورود به زمین با شعارهای خاص هواداران سپاهان مواجه شد و هواداران در شعارهای خود نارضایتی خود را از مصاحبه های بنگر بعد از جدایی از سپاهان عنوان کرد. بنگر نیز با حرکت خاصی به ابراز احساسات تماشاگر پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه فولادشهر پاسخ داد.

* سپاهانی ها پیش از آغاز بازی و هنگامی که برای گرم کردن وارد زمین شدند با لباس قرمزرنگ تمرین کردند.

 

* میلاد زنیدپور هافبک تیم سپاهان در بازی امروز حتی در لیست 18 نفره نیز قرار ندارد.

*پیش از آغاز بازی بسیاری از بازیکنان پرسپولیس توسط هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفتند.

*کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی از نزدیک از این بازی دیدار می‌کند.

‌* 10 درصد از ورزشگاه پولادشهر در اختیار هواداران پرسپولیس قرار گرفته است.

*تماشاگران پرسپولیس هم داور مسابقه را پیش از آغاز بازی به شدت مورد تشویق قرار دادند.

*پیش از آغاز بازی کلیپی از دلاورمردی‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس از سوی سازمان بسیج ورزشکاران اصفهان از اسکوربرد ورزشگاه پخش شد.

*پیش از آغاز بازی از 4 نفر از جانبازان 8 سال دفاع مقدس تجلیل به عمل آورد و بازیکنان دو تیم سپاهان و پرسپولیس با آنان عکس یادگاری گرفتند.

*هواداران هم به شدت ‌علیه محسن بنگر شعار سر دادند و به وی فحاشی کردند.

تماشاگران تیم فوتبال سپاهان اصفهان علیه بنگر و گردان شعار دادند و سیدجلال حسینی را تشویق کردند.

 

* قبل از مسابقه هنگامی که شهاب گردان و نیلسون برای گرم کردن وارد زمین شدند تماشاگران سپاهان علیه او شعار دادند. آنها همچنین رضا محمدی دروازه‌بان سپاهان را به شدت تشویق کردند.

 

* علیرضا مرزبان، مربی تیم سپاهان هنگام ورود به زمین به طرف هواداران تیم سپاهان رفت و با حرکاتی از آنها خواست بازیکنان تیم سپاهان را تشویق کنند.

 

* هواداران تیم سپاهان پیش از آغاز این دیدار امید ابراهیمی، هافبک تیم خود را تشویق کرده و به نشانه اعتراض نام او را بر زبان آوردند.

 

* تابلوهای الکترونیکی دور زمین که بر روی آنها تبلیغات پخش می‌شود از ورزشگاه رشت قرض گرفته شده و قرار است بعد از مسابقه این تابلوها دوباره به رشت منتقل شود. گفته می‌شود تابلوهای الکترونیکی باشگاه ذوب آهن در گمرک است و هنوز ترخیص نشده است.

* مهدی مهدوی‌کیا و جواد کاظمیان دو بازیکن پرسپولیس بیش از دیگران تشویق شدند.

* حدود 8 هزار تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور دارند و باشگاه سپاهان سعی کرده که قانون اختصاص 10 درصد از سکوهای ورزشگاه را به تماشاگران تیم میهمان اعمال کند.

مسابقه دو تیم از ساعت 18:30 آغاز شد.

 

* با توجه به اینکه مسئولان باشگاه سپاهان اعلام کرده بودند تنها 10 درصد از جایگاه تماشاگران ورزشگاه فولادشهر به تیم پرسپولیس می رسد در مسابقه امروز حدود 2 هزار تماشاگر پرسپولیسی به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده بودند.

 

* در حالیکه قسمتی از جایگاه تماشاگران تیم سپاهان خالی از تماشاگر بود نزدیک به هزار نفر از تماشاگر پرسپولیس از روی چمن های پشت یکی از دروازه های ورزشگاه فولادشهر مشغول تماشای این مسابقه بود.

 

* با توجه به اینکه تنها هزار بلیت در اختیار هواداران پرسپولیسی قرار گرفته بود، چند نفر در درب ورزشگاه فولادشهر با فروش بلیت های هواداران سپاهان به هواداران تیم پرسپولیس در صدد کسب درآمد بودند که از سوی مسئولان برگزاری بازی دستگیر شدند.

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)