مرجع خبری پرسپولیس :  در فاصله کمتر از 75 دقیقه مانده به بازی پرسپولیس و استقلال حدود 3هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.

 

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب جام ولایت از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا تکلیف قهرمان این مسابقات را روشن کنند.

*تا ساعت 15:15 حدود 3 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند. این هواداران بیشتر روبه‌روی جایگاه مستقر شده‌اند و تنش‌هایی بین آنها ایجاد شد.

* هواداران استقلال علی سامره، فرهاد مجیدی و پرویز مظلومی را تشویق می‌کنند. آنها همچنین شعارهایی علیه علی پروین دادند.

* هواداران پرسپولیس نیز با آوردن پلاکاردی از علی پروین او را مورد تشویق قرار دادند و همچنین با شعارهایی از کمیته انضباطی درخواست کردند شیث رضایی و نصرتی را مورد عفو قرار دهند.

* بازیکنان پرسپولیس ساعت 15 وارد ورزشگاه آزادی شد. بازیکنان در بدو ورود در کنار زمین حضور پیدا کردند و سکوهای خالی ورزشگاه آزادی را نظاره‌گر بودند. بازیکنان استقلال نیز ساعت 15:15 به ورزشگاه آمدند.

* به دلیل تنش‌هایی که در روبه‌روی جایگاه پیش آمده ماموران نیروی انتظامی در آن قسمت از ورزشگاه بیشتر شده‌اند و به همین دلیل فاصله هواداران دو تیم بیشتر شده است.

* بیرون ورزشگاه نیز روز ساکت و آرامی را سپری می‌کند. هیچ گونه شلوغی در راه‌های منتهی به ورزشگاه آزادی و بلیت فروشی‌ها دیده نمی‌شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)