مرجع خبری پرسپولیس : در تعطيلات نيم فصل و اردوى تداركاتى پرسپوليس در امارات، عليرضا حقيقى يكى از بازيكنان آماده بود اما او فعلا بايد روى نيمكت بنشيند.با توجه به مصدوميت معمارزاده دروازه بان ملى پوش پرسپوليس و آمادگى حقيقى، شانس حضور او در بازى مقابل سپاهان بسيار بيشتر از رقيبش بود.اما چند ساعت مانده به بازى ، كادر فنى تصميم گرفت از معمارزاده استفاده كند.گفت وگو با وى را بخوانيد:

• مى گويند قرار بود تو مقابل سپاهان بازى كنى و در آخرين لحظه نيمكت نشين شدى؟
– با توجه به آمادگى خوب و بالاى من در تعطيلات نيم فصل و اردوى امارات و مصدوميت معمارزاده، تقريبا همه اين انتظار را داشتند كه من مقابل سپاهان بازى كنم حتى تا چند ساعت قبل از بازى هم من فيكس بودم اما نمى دانم چرا به يك باره نظر كادر فنى تغيير كرد.

• تو در آخرين جلسه تمرين ناآماده نشان ندادى و مصدوم نشدى؟
– نه، من از هر لحاظ آماده بودم و انگيزه بسيار بالايى براى بازى داشتم.اصلا با صحبت هايى كه در طول تمرينات كرانچار، عبدى و عابدزاده با من كرده بودند انتظار نداشتم نيمكت نشين شوم.

• يعنى كرانچار به تو گفته بود مقابل سپاهان فيكس هستى؟
– به طور مستقيم نه اما از حرف ها و برخوردهاى كادر فنى مشخص بود مى خواهند از من مقابل سپاهان استفاده كنند به خصوص اينكه معمارزاده هم مصدوم بود.

 

 

• از كرانچار يا عابدزاده دليل تغيير تصميم شان و علت نيمكت نشينى ات را پرسيدى؟
– نه چون شوكه شده بودم ضمن اينكه نظر نظر مربى است و حرف و سئوال من نمى تواند تصميم او را عوض كند.

• برايت مهم نبود بدانى چرا به يك باره از تركيب فيكس خارج شدى؟
– قطعا مهم بوده و هست اما كارى از دستم بر نمى آيد جز اينكه روحيه ام را حفظ كنم و با انگيزه تر و بيشتر از قبل تمرين كنم.

• درباره بازى پرسپوليس و سپاهان چه نظرى دارى؟
– مى توانستيم با امتياز از اصفهان برگرديم ما اين شانس را داشتيم كه سپاهان را در خانه اش شكست دهيم.واقعا حيف شد و شرمنده هواداران شديم.

• خيلى ها معتقدند اگر شيث رضايى اخراج نمى شد احتمال موفقيت و پيروزى پرسپوليس زياد بود.با نظر آنها موافق هستى؟
– در اينكه شيث يك بازيكن تاثيرگذار و مدافع مستحكمى است شكى نيست اما اخراج او فنى بود و در آن لحظه بهترين تصميم را گرفت و مانع حركت بازيكن سپاهان شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)