مرجع خبری پرسپولیس : تيم پرسپوليس روز دوشنبه در ديدارى حساس مقابل شاهين بوشهر قرار خواهد گرفت. عليرضا حقيقى، دروازه بان سرخپوشان معتقد است تيمش براى قهرمانى بسته شده و به همين خاطر بايد ۳ امتياز را كسب كند.گفت و گو با حقيقى را بخوانيد: 

• از بازى با راه آهن شروع كنيم. چطور بود؟
– بازى خوبى مقابل راه آهن انجام داديم اما متاسفانه توپ هاى ما تبديل به گل نشد و اگر اينطور بود گل هاى بيشترى به راه آهن مى زديم. به هر حال خوشحالم كه ۳ امتياز راگرفتيم و به رده دوم جدول رده بندى صعود كرديم.

 

در اين ديدار ۲ گل هم دريافت كردى. در اين خصوص صحبت كن.
– معتقدم ساختار دفاعى ما مقابل راه آهن كمى حريف را دست كم گرفته بود اما آنها هم زحمت كشيدند، به هر حال در فوتبال گل هاى زيادى رد و بدل مى شود اما مهم ۳ امتياز است كه ما در بازى پنج شنبه به آن رسيديم.

 

 

• اين روزها شايعات زيادى مبنى بر اختلافات تو با شيث رضايى به گوش مى رسد.
– من و رضايى اختلافى با هم نداريم. او بزرگ تر من است و احترامش واجب. بازوبند كاپيتانى پرسپوليس بعد از باقرى مال رضايى است و ديديد كه در بازى با راه آهن هم در بدو ورودش به زمين بازوبند را به او دادم.

 

• شرايط فعلى پرسپوليس چطور است؟
– شرايط تيم بد نيست. اوضاع بر وفق مراد است. تمرينات خوبى را انجام مى دهيم و خود را آماده ديدار با شاهين مى كنيم.

 

• بازى با شاهين را چطور مى بينى؟
– شاهين تيم قدرتمندى است. اين تيم در فصل جارى حريف قدرتمندى براى تمام تيم ها محسوب مى شود. بازى سختى مقابل شاهين خواهيم داشت اما براى برد در اين ديدار برنامه ريزى كرده ايم. هواداران مطمئن باشند در زمين براى كسب ۳ امتياز مى جنگيم و هر كارى كه از دستمان بر بيايد براى موفقيت تيم انجام خواهيم داد.

 

 

 • در اين ديدار هم فيكس خواهى بود؟

نمى دانم، بايد از دايى بپرسيد.

 

 

• گفته مى شود رحمان احمدى از نيمكت نشينى در پرسپوليس ناراحت است.
– هر بازيكنى كه نيمكت نشين باشد، خوشحال نيست. نيمكت نشينى هر بازيكنى را عذاب مى دهد اما قطعا دايى هر كسى كه آماده باشد را در تركيب اصلى قرار مى دهد. من و رحمان با هم رقابت مى كنيم و به عنوان ۲ بازيكن حرفه اى مى دانيم كه هر كدام بهتر باشيم در تركيب تيم قرار مى گيريم.

• حرف آخر؟
– هواداران پرسپوليس تاكنون از ما حمايت كرده اند و از آنها مى خواهم روز بازى با شاهين هم به ورزشگاه بيايند و ما را حمايت كنند تا بتوانيم ۳ امتياز را مال خود كنيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)