مرجع خبری پرسپولیس :  دروازه‌بان پرسپوليس گفت: با تمام بازيكنان دوست هستم و اگر مسئله‌اي مطرح مي‌شود بدانيد از طرف مقابل است.

 

عليرضا حقيقي پس از تساوي يك بر يك پرسپوليس برابر ملوان گفت: زماني ‌كه در دقيقه 90 هواداران پرشمار پرسپوليس در ورزشگاه را ديدم بسيار غصه خوردم. تماشاگران در آن موقع شب به ورزشگاه آمده بودند و فقط پيروزي مي‌خواستند. حق تماشاگر تقاضاي پيروزي و اين موضوع كمترين مزد‌ براي آنها است، اما ما 6 ملي‌پوش داريم كه در اردوي تركيه همراه تيم نبودند.

وي تصريح كرد: نمي‌خواهم توجيه كنم، اما بايد بين بازيكنان هماهنگي به وجود آيد. زماني كه گل خورديم بازيكنان روند رو به جلو را در دستور كار قرار دادند و توانستيم به گل تساوي برسيم. پرسپوليس كار بسيار سختي دارد، اما اميدوارم با حمايت تماشاگران بتوانيم به موفقيت دست يابيم.

حقيقي در مورد مشكلاتش با ميثاق معمارزاده خاطرنشان كرد: من با تمام بازيكنان دوست هستم و هر شخصي هر حرفي مي‌زند براي خودش زده است. توجه زيادي به اين موضوع ندارم. در زندگي‌ام تاكنون با هيچ بازيكني مشكلي نداشته‌ام و اگر مسئله‌اي مطرح مي‌شود از طرف مقابل است. من با همه دوست هستم و اميدوارم افراد حاشيه‌‌ساز دست از اين حرف‌ها بردارند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)