مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد تنها فردی که می‌تواند درباره ترکیب این تیم تصمیم بگیرد علی دایی است.

 

“علیرضا حقیقی” گفت: شایعه‌ای که درباره قرار گرفتن نام من در ترکیب اصلی یک ساعت قبل از بازی مطرح شده صحت ندارد. تا جایی که می‌دانم ترکیب پرسپولیس تا چند ساعت قبل از شروع بازی مشخص نبود و نمی‌دانم چرا چنین حرفهایی مطرح شده است.

 

او ادامه داد: باید به این موضوع عادت کنیم که فقط سرمربی می‌تواند درباره ترکیب اصلی تصمیم بگیرد. حتی اگر من یک ساعت مانده به بازی هم وارد ترکیب شده باشم کسی حق اعتراض ندارد. من با نظر علی دایی در ترکیب اصلی قرار گرفتم و همه باید به نظر سرمربی احترام بگذارند.

 

حقیقی با بیان اینکه به کار شکنیها عادت دارد،‌ افزود: مدتهاست به شیطنتها عادت کرده‌ام. خوشبختانه در بازی با سایپا عملکرد خوبی داشتم و جواب خوبی به منتقدانم دادم.

 

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: متأسفانه برخی از حرفها از درون تیم به مطبوعات می‌رسد اما بعضی‌ها هم منتظرند که الکی از تیم ما انتقاد کنند. برای رسانه ای که بعد از برد پرسپولیس مقابل سایپا هم از تیم ما انتقاد کرد متأسفم. البته ما دیگر به این موضوع عادت کرده‌ایم و مدت‌هاست با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم.

 

حقیقی درباره درگیری باشگاه‌ها و تیم ملی افزود: در مشکلی که پیش آمد نه باشگاهها مقصرند، نه تیم ملی. به نظر من برنامه‌ریزان لیگ مقصرند که بدون در نظر گرفتن برنامه تیم ملی تاریخ بازیهای لیگ را مشخص کردند. حتی اگر بازی ما یک روز هم عقب بیفتد باید به فاصله 3 روز یک بازی دیگر انجام دهیم که این کار را برای بازیکنان دشوار می‌کند.

 

وی گفت: مربی تیم ملی هم حق دارد در FIFA day بازی دوستانه برگزار کند اما باشگاهها هم حق دارند به این موضوع اعتراض کنند زیرا بازیکنان هنوز با یکدیگر هماهنگ نشده‌اند.

 

حقیقی که به دنبال کسب جایگاه ثابت درون دروازه تیم ملی است در پایان افزود: تیم ملی دروازه‌بانان خوبی دارد. من هم برای رسیدن به ترکیب اصلی رقابت و تلاش می‌کنم تا هر وقت کادر فنی صلاح بداند درون دروازه باشیم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)