به رحمتي به چشم استاد نگاه مي‌كنم

مرجع خبری پرسپولیس : بعد از شنیدن خبر جر و بحث علیرضا حقیقی و سپهر حیدری با این دو بازیکن تماس گرفتیم تا از صحت و سقم ماجرا آگاه شویم.

 

علیرضا حقیقی در این ارتباط گفت: «درگیری در کار نبود، جر و بحثی بود که در فوتبال امری ساده و متداول محسوب می شود. از سپهر خواستم به من پاس بدهد ولی او فکر کرد فریاد می زنم. ماجرا همین بود و ظرف چند ثانیه به پایان رسید»

 

حقیقی ادامه داد: «من نمی دانم چطور این مسائل توسط خبرنگاران به بیرون درز پیدا می کند؟ سپهر حیدری بزرگتر من است و هیچوقت با او درگیر نمی شوم. به هر حال من دروازه بان هستم و باید با مدافعانم صحبت کنم»

 


 

گذشته از مسائل به وجود آمده در اردوی پرسپولیس غلام پيرواني هم روياي عليرضا را بر هم زد و نام او را در ليست مسافران گوانگ‌ژو قرار نداد. هر چند عليرضا حقيقي دل پري دارد اما دوست ندارد با حرف‌هايش براي تيم اميد حاشيه‌سازي كند. او تنها كاري كه مي‌تواند بكند، دعا براي پيروزي تيم شاغلام است.

 

وضعيت جسماني‌ات چطور است؟
خدا را شكر خوب هستم و در تمرين‌ها هم خوب حاضر مي‌شوم.

 

شنيده بوديم سوغات سفر به شرق آسيا مصدوميت بود.


يك مصدوميت جزيي بود. در تمرين قبل از بازي كره با هادي عقيلي برخورد كردم و از ناحيه سفيد ران پايم دچار كوفتگي شدم كه خيلي زود برطرف شد.


پس اين نيمكت‌نشيني ربطي به مصدوميت نداشت.
نه، قبل از بازي با پاس كاملا آماده بودم و مصدوميت‌ام كاملا برطرف شده بود. اين صلاحديد و خواست كادر فني بود كه از روي نيمكت بازي را نگاه كنم.

راستي سيستم دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس چرخشي است؟
‌ چندين سال است ديگر هيچ تيمي از اين سيستم استفاده نمي‌كند. فكر نمي‌كنم آقاي دايي هم به اين سيستم اعتقاد داشته باشد. هر زمان صلاح بدانند از من استفاده مي‌كنند و من هم شكايت ندارم.

بازي با پاس چطور بود؟
به نظر من بازي خوبي نبود. پرسپوليس در حد و اندازه‌هاي نامش نبود. فقط 20 دقيقه اول بازي خوب بوديم و در ساير دقايق بازي چنگي به دل نمي‌زد. پاس هم سرحال نبود. متاسفانه تيم ما زود اشباع شد.

اما آنها چند موقعيت خوب روي دروازه پرسپوليس داشتند.
درست است كه سه چهار موقعيت خوب داشتند اما در كل بازي جذاب نبود. گلي هم كه پرسپوليس خورد در دقيقه 92 و با خوش‌شانسي پاسي‌ها بود.

رحمان احمدي 2 گل خورده و هر 2 را هم روي شوت سنگين.
شوت، كاشته و تك به تك شرايطي است كه هر دروازه‌باني با آن روبرو مي‌شود و احتمال گل خوردن هم براي همه وجود دارد. اما در مجموع آقارحمان عملكرد خوبي داشت.

به نظر مي‌رسد پرسپوليس دچار غرور شده است كه به اين شكل بازي مي‌كند.
بعيد مي‌دانم اين مساله گريبانگير تيم شده باشد. ما در بازي‌هاي گذشته خوب كار كرديم و هواداران هم از بازي و نتايج راضي بودند. اما دچار غرور نشده‌ايم. قبول كنيد خستگي ملي‌پوشان در اين بازي بي‌تاثير نبود. خط حمله ما در 2 بازي سنگين قبل از اين بازي حضور داشتند و شايد اين مساله باعث شد خوب گل نزنيم.

با اين شرايط فكر مي‌كني روز دربي درون دروازه باشي؟
بازي پرسپوليس و استقلال هم مثل ساير بازي‌ها است. اول خدا بايد بخواهد درون دروازه باشم و بعد كادر فني. اگر آنها صلاح بدانند من آمادگي كامل دارم.

يعني دربي برايت حساسيت ندارد؟
من آماده آن بازي هستم. همانطور كه آماده بازي با شهرداري تبريز و ساير بازي‌ها هستم. نمي‌توانم بگويم دربي برايم حساسيت ندارد. اگر خدا بخواهد حتما آن روز هم درون دروازه هستم.

سفر تيم ملي به شرق آسيا چطور بود؟
سفر خيلي خوبي بود و توانستيم هر 2 حريف را در كشورشان شكست دهيم. خيلي‌ها بعد از اين دو برد گفتند تيم ملي خوب بازي نكرد اما قبول كنيد با آن شرايط، جو ورزشگاه و زمين و آن هواداران كار بزرگي انجام داديم. اين زشت است كه برد تيم ملي را كم‌ارزش جلوه دهيم. همه زحمت كشيدند كه مردم در ايران خوشحال باشند.

 

فكر مي‌كني با اين تيم بتوانيم در جام ملت‌ها نتيجه بگيريم؟
جام ملت‌ها فلسفه‌اش فرق مي‌كند. آنجا همه تيم‌ها براي قهرماني مي‌آيند. از امارات و عمان گرفته تا تيم‌هايي در سطح كره و ژاپن و چين. آقاي قطبي در 9 بازي گذشته نتايج خوبي كسب كرده و اميدوارم در جام ملت‌ها هم بتوانيم به اين روند ادامه دهيم.

نظرت در مورد گوانگ‌ژو را هم بگو.
نمي‌توانم حرفي بزنم. فقط براي موفقيت تيم شاغلام دعا مي‌كنم. آقاي پيرواني صلاح دانسته از دروازه‌بان بزرگسال در اين رقابت‌ها استفاده كند و اين حق سرمربي است كه بازيكنانش را انتخاب كند.

اين انتخاب روي روحيه تو چه تاثيري داشت؟
دوست داشتم درون دروازه تيم اميد باشم. به نظرم در اين مسابقات بايد از بازيكنان جوان استفاده شود. تيم اميد به رده سني من مي‌خورد و براي آن برنامه‌ريزي كرده بودم. اين انتخاب روي روحيه من تاثير خوبي نداشت. دوست داشتم به من هم اعتماد شود.

باز هم پشت خط سيد مهدي رحمتي ماندي.
من در تيم بزرگسالان انتظار ندارم با وجود آمادگي سيد مهدي رحمتي درون دروازه باشم. من به چشم استاد به سيد مهدي نگاه مي‌كنم و در هر بازي از او چيز ياد مي‌گيرم. درحال حاضر هم ترجيح مي‌دهم حرف نزنم و براي تيم اميد و موفقيت‌اش دعا كنم.

بازي با شهرداري را چطور مي‌بيني؟
بازي سختي خواهد بود. تيمي كه براي قهرماني مي‌جنگد بايد تمام بازي ها را جدي بگيرد وگرنه هيچ وقت قهرمان نمي‌شود.

فكر مي‌كني در تركيب باشي؟
من تلاشم را در تمرين‌ها انجام مي‌دهم و اگر كادر فني بخواهد حتما درون دروازه مي‌ايستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)