مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس با انتقاد شديد از گزارشگر ديدار با شهرداري تبريز گفت: خياباني كه فرق توپ و هندوانه را نمي‌داند چه كاره است كه انتقاد مي‌كند؟


علير‌ضا حقيقي در مورد شكست 2 بر يك پرسپوليس مقابل شهرداري تبريز عنوان كرد: با وجود تلاشي كه انجام داديم متأسفانه شكست خورديم. شرمنده تك تك هواداراني هستيم كه در ماه مبارك رمضان ما را در ورزشگاه آزادي حمايت كردند.

 

 

 

نمي‌دانم چطور ديشب را به صبح رساندم اما كساني هم بودند كه در اين بين با احساسات مردم بازي كردند.

 

وي افزود: روي صحبت من با جواد خياباني است. من از ايشان مي‌پرسم آقاي محترم آيا شما فرق بين چهارپا و تي‌تاپ را تشخيص مي‌دهيد يا نه؟ آقاي خياباني چند بار در زندگي‌تان در دروازه 7 متري ايستاده‌ايد كه درباره جاگيري غلط من و فوتبال حرف مي‌زنيد؟ اصلا از فوتبال چيزي متوجه مي‌شويد؟

 

حقيقي خاطرنشان كرد: به آقاي كاشاني پيشنهاد مي‌دهم با توجه به تجربه آقاي خياباني، استيلي را بردارد و خياباني را به عنوان سرمربي پرسپوليس انتخاب كند تا خيال ايشان راحت شود. من نمي‌دانم مردم چه گناهي كرده‌اند كه بايد حرف‌هاي اشتباه و هذيان اين آقا را در منزل بشنوند.

 

وي تأكيد كرد: در اين مدت مجريان كاربلدي مثل فردوسي‌پور و ميرزايي وارد عرصه شدند و همين موضوع باعث شده كمتر به آقاي خياباني فرصت برسد تا عرض‌اندام كند. ايشان هم حق دارد از فرصت‌هاي محدود خود بهترين استفاده را كند تا اراجيف خودش را تحويل مردم بدهد. من اين را مي‌دانم اگر آقاي خياباني سرمربي پرسپوليس شود صاحب شغل مي‌شود و مي‌تواند از اين طريق راحت‌تر اظهارنظر كند.

 

دروازه‌بان پرسپوليس اظهار داشت: براي من جاي سؤال دارد كه چرا مسئولان صدا و سيما به اين گزارشگر اجازه مي‌دهند در يك برنامه زنده تلويزيوني اين حق را براي خوش قائل شود كه بازيكن تعويض كند، تاكتيك تيم بچيند و حرف‌هاي اشتباهي را بگويد كه اصلا معلوم نيست از كدام كوچه بازار آن را ياد گرفته است. من نمي‌دانم اين آقاي گزارشگر چه حقي دارد تا رسانه ملي را پايگاه شخصي خود قرار دهد و با كسي كه مشكل دارد او را بزند و با احساس مردم بازي كند و با آنهايي كه رابطه پشت پرده ندارد برخورد نادرستي داشته باشد و هر چه مي‌تواند حرف‌هاي بيهوده بزند و طرف را بكوبد و از همه مهمتر خيلي راحت شخصيت فني بازيكنان را زير سؤال ببرد.

 

حقيقي اضافه كرد: خدا را شكر مردم همه چيز را مي‌دانند كه چه كسي اين كاره است و چه كسي نيست. آقاي خياباني فرق بين توپ و هندوانه را نمي‌داند. گزارشگري كه 90 دقيقه روي اعصاب هواداران پرسپوليس راه مي‌رود و حتي خانواده بازيكنان نيز از حرف‌هاي ايشان ناراحت مي‌شوند چه كاره است كه اظهار نظر مي‌كند؟ من نگران جريان‌هايي هستم كه در رسانه ملي رخ مي‌دهد. البته شك ندارم كه مسئولان رسانه ملي اجازه نمي‌دهند امثال اين آقا مشكلات شخصي خود را با برخي از بازيكنان در يك برنامه تلويزيوني تلافي كند.

 

وي يادآور شد: پرسپوليس تيم بزرگي است و به اندازه كافي هوادار دارد و هوادارانش هم ناراحت هستند اما اين آقا با اين گزارش قصد دارد تخريب‌ها را چند برابر كند. اميدوارم مسئولان صدا و سيما به برخي از گزارشگران كه در رسانه ملي دنبال منافع شخصي هستند اجازه ندهند عرض‌اندام كنند. من به عنوان يك دروازه‌بان ملي‌پوش از مسئولان صدا و سيما عاجزانه درخواست مي‌كنم مچ اين آقايان را بگيرند و اجازه ندهند دنبال منافع شخصي‌شان باشند.

 

حقيقي در ادامه گفت‌وگو با فارس تصريح كرد: درست يا نادرست من دروازه‌بان اول پرسپوليس هستم. هر كس دوست دارد، قبول كند و اگر دوست ندارد برود يك جاي خلوت و هر چه دوست دارد فرياد بزند! فقط به آقاي خياباني مي‌گويم من دروازه‌بان اول پرسپوليس بودم، هستم و خواهم بود و امثال تو كه به دنبال مشكلات شخصي با من هستي به هيچ جايي نخواهي رسيد.

 

حقيقي گفت: من از آقاي خياباني خواهش مي‌كنم بازيكنان مورد علاقه خود را سريع‌تر به باشگاه پرسپوليس و آقاي استيلي معرفي كند تا هواداران تكليف خودشان را بدانند كه كدام بازيكن پرسپوليسي است و كدام بازيكن پرسپوليسي نيست. يك نفر نيست به اين آقاي خياباني بگويد شما در اين فوتبال آناليزور هستيد يا كارشناس و يا چه كاره‌ايد كه راجع به تيم بزرگ پرسپوليس حرف مي‌زنيد؟ من به آقاي خياباني مي‌گويم اين دفعه اگر خواستم از تجربه ايشان استفاده كنيم به او زنگ خواهم زد و با او صحبت مي‌كنم تا خيالشان راحت شود. اميدوارم كسي از پرسپوليس انتقاد كند كه درك و شأن اين كار را داشته باشد و هر كسي به خود اجازه ندهد در اين شرايط پرسپوليس را زير سؤال ببرد.

 

وي در پايان گفت: اميدوارم هواداران پرسپوليس باز هم يار و ياور ما باشند. تك تك بازيكنان پرسپوليس از اتفاقات سه بازي اول ليگ برتر ناراحت هستند و انشاء‌الله سعي خواهيم كرد همه دست به دست هم و با كمك هواداراني كه بي‌دريغ يار و ياور ما بودند و بدون آنها فوتبال معنايي براي ما ندارد به نتايج خوب برسيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)