مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: درمورد نحوه قضاوت داور به هيچ وجه اظهار نظر نمي‌كنم اما معتقدم داور دراعلام هر ‪ ۲‬ضربه پنالتي اشتباه كرد. پنالتی مشکوک سپاهان روحیه تیمی ما را بهم ریخت و مسابقه ای که می توانستیم برنده باشیم را با شکستی سنگین واگذار کردیم.


عليرضا حقيقي عصر دوشنبه پس از شكست اين تيم مقابل سپاهان افزود: در نيمه نخست بازي متعادل دنبال شد وهر ‪ ۲‬تيم پاياپاي جنگيدند اما در نيمه دوم بازيكنان تيم پرسپوليس عملكرد ضعيفي داشتند و بازي از كنترل ما خارج شد.

 

به گفته وي درحاليكه مي‌توانستيم با شكست تيم سپاهان به صدر جدول صعود كنيم سه امتياز ارزشمند را به راحتي از دست داديم.

 

ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در اکثر دقایق بازی در اختیار ما بود و می توانستیم تیم برتر میدان باشیم اما فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است .


حقیقی اضافه کرد : ما بعد از زدن گل اول روحیه خیلی خوبی گرفتیم و کاملا بر بازی مسلط بودیم ولی پنالتی مشکوک سپاهان شرایط روحی ما را بهم ریخت و باعث شد تا تمرکزمان را برای ادامه بازی از دست بدهیم .

وی تاکید کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و با یک شکست این تیم نابود نمی شود و هواداران مطمئن باشند دوباره به شرابط ایده آل برمی گردیم و دایی می داند چگونه تیم را از بحران کنونی خارج کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)