مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به عدم حضورش در رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال ايران گفت : با نظر كادر فني در چهار ديدار گذشته نتوانستم در ترکیب قرار بگيرم و اين موضوع باعث شد تا از انگيزه بسيار بالایی در تورنمنت دبي برخوردار باشم.
عليرضا حقيقي در خصوص وضعيت خود گفت : من قبل از شروع ليگ تمرينات بسيار سخت و سنگيني را پشت سر گذاشتم و به جرات مي‌توانم بگويم در شروع ليگ از آمادگي مطلوبي برخوردار بودم اما با نظر كادر فني ديدارهاي گذشته را از روي نيمكت ذخيره‌ها تماشا كردم و به دنبال فرصتي بوده و هستم تا شايستگي‌هاي خود را به كادر فني نشان دهم.
وي تصريح كرد: اميدم اول به خدا است و پس از آن به نظر مثبت كادر فني دل بسته‌ام. قبلا هم گفته بودم حضور در تورنمنت دبي بهترين فرصت براي من و ديگر بازيكنان ذخيره پرسپوليس است تا بتوانيم خودمان را به اثبات برسانيم و مطمئن باشيد اين فرصت طلايي را به هيچ عنوان از دست نخواهم داد.
دروازه‌بان پرسپوليس با اشاره به مهار دو ضربه پنالتي در بازي مقابل الكرامه سوريه گفت: خوشحالم كه توانستم در موفقيت اين تيم نقش بسزايي داشته باشم، اميدوارم كادر فني اعتماد بيشتري به من داشته و اجازه دهند در ليگ نيز توانايي‌هاي خود را به اثبات برسانم.
وي در پاسخ به سئوالی در خصوص اين‌كه گفته مي‌شود در تمرينات با ميثاق معمارزاده مشكل دارد، افزود:

اين حرف صحت ندارد، من يك دروازه‌بان هستم و در تمرينات تمام ذهن و حواسم را معطوف به تمرينات خودم مي‌كنم و به كار هيچ بازيكن ديگري كاري ندارم. به آنهايي كه چنين حرف‌هايي را مطرح مي‌كنند مي‌گويم من با دروازه‌بان‌هاي بزرگي كار كرده‌ام و دليلي ندارد بدون جهت تيم و خودم را به حاشيه ببرم. مطمئن باشيد آنقدر توانايي و انگيزه دارم كه بتوانم خودم را ثابت كنم و در درون دروازه پرسپوليس بايستم.


تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و الكرامه سوريه در تورنمنت دوبي و پس از كسب نتيجه تساوي در وقت قانوني، در ضربات پنالتي كار خود را دنبال كردند و عليرضا حقيقي با مهار دو ضربه پنالتي الكرامه نقش بسزايي در موفقيت نماينده ايران داشت. اين بازي با نتيجه 7 بر 6 به سود پرسپوليس خاتمه يافت تا سرخپوشان تهراني به ديدار فينال تورنمنت دوبي راه يابند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)