مرجع خبری پرسپولیس : تجمع اعتراضی هواداران پرسپولیس در روز چهارشنبه حرف و حدیث های بسیاری را به همراه داشت که در نهایت یک عکس منتشر شده از این حرکت بحث برانگیز شد.

 

سایت باشگاه پرسپولیس که از پوشش خبری شعارهای مردم در ورزشگاه ها علیه مدیریت خودداری کرده پس از این تجمع با انتشار یک عکس توضیح داد که هواداران پرسپولیس پس از یک دیدار صمیمانه با حبیب کاشانی با رضایت و امیدواری نسبت به تیم باشگاه را ترک کردند ؛ اما پیگیری های مرجع خبری حاکی از واقعیت دیگری است.

 

یکی از هواداران حاضر در تجمع در گفتگو با مرجع خبری می گوید : «ما در ابتدا در خیابان بودیم و با جیغ و فریاد شدیدترین شعارها را دادیم اما پس از آن با تهدید به دستگیری به داخل ساختمان هدایت شدیم و در آنجا از ترس محافظان مدیریت جرات دست از پا خطا کردن نداشتیم! یکی از محافظان جثه ای سه برابر من داشت!»

هوادار دیگری گفت :«ما از روی شکم سیری و خوشحالی بلند نشدیم به باشگاه برویم که بگوییم و بخندیم. وضع تاسف بار باشگاه ما را به این روز انداخت تا این حرکت اعتراضی خودجوش را ترتیب دهیم. هیچ کس از ما حمایت نکرد بلکه به فاصله ساعت 1 نیمه شب و پس از پایان بازی پرسپولیس تا 11 صبح با اعلام آمادگی حدود 300 نفر ، 40-50 نفر را ساماندهی کردیم و به باشگاه رفتیم و اعتراضات خود را با توجه به توانایی جمع محدود خود به مسئولان اعلام کردیم.

 

 

این شاهد عینی در گفتگو با مرجع خبری ادمه می دهد : «من شخصا چندین بار به سرپرست باشگاه گفتم از این همه شعار خسته نشدی ؟! برو فقط برو. که ایشان بارها در پاسخ یک کلمه گفت “نمی روم”.»

 

وی افزود: در انتهای جلسه ما که هیچ اطلاعی از حضور عکاس باشگاه نداشتیم می خواستیم از حضور خود در باشگاه عکسی با موبایل ثبت کنیم که مطمئنا اکثر مردم در برابر دوربین چهره شان درهم نمی شود و ما هم از این قاعده مستثنا نبودیم. اما متاسفانه باشگاه از این عکس سواستفاده کرد و یک سری مطالب خلاقف واقع را زیر آن منتشر کرد. ما هرگز راضی از باشگاه بیرون نیادیم بلکه فقط خواستار پایان دادن به این وضع و کنار رفتن مقصران بودیم و تمامی دوستان همین وضع را داشتند و صرفا از درگیری پیرهیز کردند.»

 

گفتنی است مستندات ادعاهای مطرح شده درباره جلسه تماما موجود و قابل اثبات و ارائه به تمامی افراد است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)