پرسپولیس نیوز : هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:‌ در دو بازی اخیر تیم ملی، کارلوس کی‌روش به اهدافش رسید.

رضا حقیقی  ابتدا در خصوص شرایط تیم ملی کشورمان در دو بازی گذشته اظهار داشت: خوشبختانه پس از مدت‌ها تیم ملی ایران دور هم جمع شد. به نظرم در بازی اول مقابل کویت کی‌روش به جوان‌ها بها داد و کلا ارنج تیم را بر مبنای حضور بازیکنان جوان و آنهایی که کمتر به میدان رفتند را وارد ترکیب تیم ملی کرد و نتیجه‌ خوبی هم گرفت.

وی افزود: به نظرم کی‌روش در بازی اول به هدفش رسید. الان تیم ملی شرایط خاص خودش را دارد و باید بیشتر به بازی‌های تدارکاتی رو بیاورد. به همین دلیل ما در برابر گینه‌ای قرار گرفتیم که عیار تیم ملی و نقاط ضعف و قدرت آن بیشتر سنجیده شود که به نظرم تا حدود زیادی به هدف‌مان رسیدیم.

حقیقی در مورد نتایج ضعیف تیم ملی در دو بازی گذشته نیز، گفت: شاید مردم ناراحت باشند که ما مقابل گینه باختیم اما در نیمه دوم پس از حرف‌های کی‌روش خوب بازی کردیم و به آینده امیدوارتر شدیم. فراموش نکنید ما پس از مدت‌ها دور هم جمع شده بودیم و این تیم ملی اصلا تمرین تاکتیکی به دلیل فاصله زمان کم نداشت اما محک خوبی خوردیم.

وی افزود: 100 روز مانده به جام جهانی اما نباید از انصاف گذشت. ما کلا دیر به فکر تیم ملی افتادیم و دیر یادمان افتاد که باید برای تیم ملی چه‌کار کنیم. اما فرصت هست و به نظرم هر وقت ماهی را از آب بگیری تازه است. اکنون مهم‌ترین چیز بهره‌برداری لازم از تیم ملی در فاصله 100روز به جام جهانی است، درست است کمی دیر شروع کردیم و یا قبلا کاری نکردیم اما اگر بخواهیم دست روی دست هم بگذاریم به نظرم ضرر خواهیم کرد. پس باید مدل دیگر به همه چیز فکر کنیم و هر چه داریم در این 100 روز به معرض نمایش بگذاریم.

حقیقی ادامه داد: ما طبق حرف‌های کی‌روش نیاز به برنامه‌ریزی مدون داریم. اگر شرایط طبق خواسته ایشان رو به جلو برود می‌توانیم عقب‌افتادگی‌ها را جبران کنیم. به نظرم خیلی زود باید برنامه‌ریزی خود را از سر بگیریم و بخشی از عقب‌افتادگی‌ها را جبران کنیم.

وی در پاسخ سوالی که آیا از مصدومیت تیموریان ناراحت شدید و یا برای تو این موضوع فرقی نداشت، گفت: اگر بگوییم برای من فرقی ندارد واقعا خیلی بد است. من آندو را دوست دارم و همیشه از بازی او لذت می برم. در اردوی تیم ملی نیز رابطه بسیار خوبی با او دارم و از اتفاقی که برای او افتاد ناراحت شدم. اما خدا را شکر شرایط طوری است که او به جام جهانی می‌رسد و اتفاق خاصی پیش نیامده. من برای آندو آرزوی موفقیت می‌کنم و از خبر رسیدنش به صورت صددرصد به جام جهانی بسیار خوشحالم.

وی افزود: من بازیکنی هستم که عاشق جنگ برای تصاحب پیراهن تیم ملی هستم. تا الان هم خدا را شکر به هدفم رسیده‌‌ام و انشاءالله ثانیه‌شماری می‌کنم تا در جام جهانی به تیم ملی کشورم خدمت کنم. ما کار بسیار سختی در جام جهانی داریم و انشاءالله با برنامه‌ریزی بهتر می‌توانیم مقابل این مردم روسفید شویم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ماجرای خودروی دریافتی و حکم توقیفش گفت: حدود سه ماه پیش به من یک ماشین دادند اما متأسفانه چکی که رد و بدل شد طبق قول مسئولان وقت تبدیل به پول نشد. من حتی آن چک را به صاحب ماشین دادم و او گفت تا موقعی که این چک پاس نشود پول تو را نمی‌دهیم. نمی‌دانم رابطه رویانیان با صاحب ماشین چطور بود اما الان وارد مشکل بسیار بدی شدم. یک ماه و نیم از مدت آن چک گذشته از صاحب خودرو بسیار ممنونم او شاکی است و برای حقش حکم جلب من را گرفته اما راستش را بخواهید دلم از رویانیان گرفته است. چون من به او بدی نکردم و هیچ حرفی هم پشت سر او نزدم.

وی افزود: توقع نداشتم در این برهه از زمان زنگ بزنم و یا پیامک بدهم اما ایشان جواب من را ندهد. حکم جلبم را گرفته‌اند، برایم مهم نیست اما دلم از مسئولان گرفته و همین جا باید بگویم؛ آقای پروین لطفا به داد من برس.

حقیقی ادامه داد: مطمئن باشید هیچ وقت این خاطره تلخ ماشین‌ها را فراموش نمی‌کنم. حتی التماس کردم به خاطر اینکه آبرویم مقابل خانواده‌ام نرود مشکل من را حل کنند. دوست نداشتم همسرم و خانواده‌اش هیچ وقت حکم جلب من را ببینند اما وقتی مادرم حکم جلب من را دید. کمی تا موقعی که من را پیدا کنند این ماجرا طول کشید چون در حال تمرین بودم به همین دلیل همه خانواده‌ام متوجه این موضوع شدند.

وی در پاسخ سوالی که آیا این مشکل را به پروین گفته‌ای یا خیر، یادآور شد: بله، من از ایشان می خواهم به داد من برسد. دوست ندارم در شرایطی که با تمام وجودم برای تیم محبوبم بازی کردم کلماتی مانند حکم جلب و ممنوع‌الخروج بودن کنار اسم من باشد.

حقیقی درباره آخرین وضعیتش و ماجرا جدایی‌اش از پرسپولیس نیز، گفت: من این موضوع را برای دهمین بار اعلام می‌کنم. اگر در ایران باشم گزینه اول، دوم و سوم من پرسپولیس است اما اگر در ایران نباشم همه چیز دست خداست و باید ببینم چه اتفاقی می‌افتد اما مطمئن باشید در این سه بازی با تمام وجود بازی خواهم کرد.با تمام وجودم به عشق هواداران میلیونی به میدان می‌روم و باور کنید هر چه در توان دارم به نمایش می‌گذارم تا انشاءالله بهترین عملکردم را برای تیم محبوبم داشته باشم. آرزویم این است که امسال شادی هواداران را با کسب یک جام ببینم اما کار بسیار سختی داریم. چون الان شرایط لیگ طوری است که بالا و پایین جدول نداریم. امیدوارم با دو اردوی خوبی که پیش رو داریم برای بازی با داماش آماده بشویم تا هدیه شیرینی به هوادارانی بدهیم که واقعا آنها را اذیت کردیم و یک طوری از شرمندگی آنها بیرون بیاییم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)