پرسپولیس نیوز: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم چون دوباره پیراهن تیم ملی را می‌پوشم و به همین دلیل از نگاه کی‌روش سپاسگزارم.

رضا حقیقی ابتدا در خصوص دعوتش به تیم ملی گفت: من هیچ وقت بازیکنی نبودم که امیدم را از دست بدهم و همیشه با سعی و تلاش سعی کردم جایگاه و خواسته خودم را به دست بیاورم.

وی افزود: من همیشه افتخارم پوشیدن پیراهن تیم ملی است و یکی از آرزوهایم همین است تا بتوانم به فوتبال کشورم خدمت کنم. به همین دلیل همیشه با تمام وجود برای تیم محبوبم پرسپولیس بازی کردم تا مزد زحماتم را بگیرم که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

حقیقی تاکید کرد: ‌من از اعتماد کی‌روش تشکر می‌کنم و دفعات گذشته نیز حتی موقعی که به تیم ملی دعوت نشدم برای او و تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت کردم و حالا می‌خواهم انشاءالله بازیکنی باشم که در جام جهانی به میدان می‌روم. مطمئن باشید آنقدر خوب تمرین و برای پرسپولیس بازی خواهم کرد تا خدا لطف خودش را به من نشان دهد و به خواسته‌ام یعنی حضور در جام جهانی برسم.

حقیقی گفت: پس از رفتن به جام جهانی همه خوشحال بودند و یکی از خوشحال‌ترین افراد من بودم چون خیلی دوست داشتم که جای ایران در جام جهانی خالی نباشد. حالا هم مطمئن باشید از فرصت به دست آمده بهترین استفاده را می‌کنم تا انشاءالله در لیست نهایی کی‌روش باشم. کارم سخت است اما ترسی ندارم و با تمام وجود برای رسیدن به هدفم می‌جنگم.

وی در مورد شرایط پرسپولیس و نیم فصل دوم نیز گفت: قطعا هر چه رو به پایان لیگ و جام حذفی می‌رویم کارمان سخت‌تر است. ما باید در نیم فصل دوم با تمرکز و تلاش بیشتری مقابل حریفان سرسخت خود بجنگیم تا انشاءالله در دو جام مدعی باشیم. اگر می‌خواهیم آخر فصل پس از سال‌ها دل هواداران را شاد کنیم و مدعی باشیم باید برای دو جام بیشتر بجنگیم که قطعا با حضور دایی و شرایطی که در تیم به نتایج نیم فصل به وجود آمده من مطمئنم انتهای فصل انشاءالله مقابل هواداران‌مان روسفید خواهیم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)