احمدی مزد زحماتش را می گیرد

مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم برای روز خداحافظی کریم باقری از فوتبال مراسم شایسته ای برگزار شود.

 

علیرضا حقیقی در خصوص نیمکت نشینی در بازی های غرب آسیا و دیدار تدارکاتی مقابل برزیل گفت: «باور کنید اشتهای زیادی برای بازی کردن دارم و تمام تلاشم را کردم تا نظر کادرفنی را جلب کنم. سید مهدی رحمتی مقابل برزیل قطعا بهترین بازیکن بود و به همین خاطر من در خصوص نیمکت نشینی سکوت می کنم اما امیدوارم اگر روزی به جایگاه رحمتی رسیدم دیگران هم در قبال من اینطور رفتار کنند.»

 

حقیقی با اشاره به بازگشت به اردوی پرسپولیس می گوید: «روز جمعه به ایران آمدیم من فقط 4 ساعت خوابیدم و به تمرین پرسپولیس رفتم. می توانستم مثل محمد نوری دور زمین بدوم اما با خواست خودم تمرین کردم تا انگیزه ام را به کادرفنی نشان دهم.»

 

حقیقی در واکنش به نیمکت نشینی احتمالی مقابل ملوان، گفت: «به هر حال در مدتی که من در اردوی تیم ملی حضور داشتم رحمان احمدی هم زحمات زیادی کشیده و مزد زحماتش را می گیرد اما امیدوارم در پرسپولیس و تیم ملی چوب دو سر طلا نشوم»

 

 

دروازه بان پرسپولیس که در پایان بازی با برزیل کریم باقری را قلمدوش کرده بود در این خصوص گفت: «باقری کاپیتان من و همه بازیکنان پرسپولیس است. از او چیزهای زیادی یاد گرفتم و امیدوارم برای خداحافظی آقا کریم از فوتبال مراسم شایسته تری برگزار شود.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)