پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی توانم به راحتی از حضور در جام جهانی بگذرم.

رضا حقیقی درباره شرایط پرسپولیس اظهارداشت: خوشبختانه امسال سالی است که همه چیز در پرسپولیس هماهنگ پیش می رود و تمریناتمان را به موقع شروع کرده ایم. اردوهای خوبی هم در رامسر و سرعین داشتیم و با انجام بازیهای دوستانه می توانیم تا شروع لیگ به هماهنگی کامل برسیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر تنها نگرانی بازیکنان درباره رویانیان است. او فردی است که می تواند به پرسپولیس کمک کند و امیدوارم بماندو برکنار نشود.

حقیقی درباره کمبود بازیکن در پشت هافبک دفاعی پرسپولیس گفت: شاید بازیکنانی که باشگاه در این پشت مدنظر داشته به پرسپولیس نیامده اند اما ما در این زمینه کمبودی احساس نمی کنیم. البته باشگاه برای جذب چند بازیکن برنامه دارد که حتما در این زمینه هم موفق عمل خواهد کرد.

وی درخصوص اینکه در صورت داشتن پیشنهاد اروپایی می تواند در نیم فصل از پرسپولیس جدا شود خاطرنشان کرد: من بازیکن آزاد نیستم و باشگاه باید در این باره تصمیم بگیرد. باید ببینم آن موقع چه پیشنهاداتی به دستم می رسد.

حقیقی درباره مصدومیتی که از امروز با آن روبرو شده گفت: متاسفانه از صبح امروز با درد کشاله روبرو شده ام و امیدوارم مصدومیتم جدی نباشد. آنقدر درد دارم که شاید نتوانم در بازی دوستانه امروز مقابل تراکتور بازی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)