پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران، گفت: مطمئن باشید، اگر این بارازسوی سرمربی تیم ملی فوتبال به اردو دعوت شوم دیگر خط نخواهم خورد.

رضا حقیقی روز شنبه افزود: با توجه به مصدومیتی که دارم نمی توانم از حالا اعلام کنم که به بازی با ملوان خواهم رسید، اما اگر کادر فنی صلاح بداند از چند روز قبل از این مسابقه کار گروهی خود را با تیم آغاز خواهم کرد.

وی در مورد تاثیرگذاری خود از زمان حضوردر پرسپولیس و اینکه توانسته فاصله زیاد ایجاد شده میان خط هافبک با دفاع و حمله را کم کند، اظهارداشت: از روز اول که به پرسپولیس آمدم ، این مشکل را در تیم احساس می کردم و تمام تلاش خود را برای بهبود این شرایط انجام دادم و اگر این مشکل برطرف شده تنها وظیفه خود را انجام داده ام.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران درخصوص اینکه به اعتقاد بسیاری ازکارشناسان حق او دعوت به تیم ملی است و چرا به این تیم دعوت نمی شود؟، گفت: قبل از شهرآورد فکر می کنم به دلیل مصدومیت به تیم ملی دعوت نشدم اما بعد از آن انتظار داشتم در جمع ملی پوشان باشم.

وی تصریح کرد: کی روش اولین مربی بود که من را به تیم ملی دعوت کرد و مطمئن باشید آنقدر تلاش خواهم کرد تا بازهم دعوت شوم و در این صورت کاری خواهم کرد که نه خط بخورم و نه به نیمکت فکر کنم.

وی در خصوص اعتماد یحیی گل محمدی به او، اظهار کرد: او همیشه کنار من بوده است و فکر می کنم گل محمدی مربی بسیار بزرگی است که در آینده بسیار موفق تر از حالا هم خواهد بود.

حقیقی خاطرنشان کرد: گل محمدی زمانی تیم را تحویل گرفت که پرسپولیس شرایط خوبی نداشت اما حالا شرایط بسیار تغییر کرده و امیدوارم با قهرمانی روند رو به رشد ما در این فصل به پایان رسد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به همزمانی دیدار فینال جام حذفی با خداحافظی مهدی مهدوی کیا ازدنیای فوتبال، گفت: از این مساله بسیار خوشحال هستم و امیدوارم با قهرمانی بتوانیم به این مراسم شکوه بیشتری ببخشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)