پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی رسمی با دوستانه تفاوت دارد و در بازی‌های رسمی بهتر عمل می‌کنیم.

رضا حقیقی در خصوص شکست مقابل سایپا اظهار داشت: ما باید از هر بازی دوستانه که بیشتر جنبه شناخت کادر فنی از تیم را دارد فقط درس بگیریم. بحث تلنگر و این مسائل مطرح نیست.

وی افزود: ما به هیچ عنوان احساس خطر نمی‌کنیم اما باید این را بدانید ما مقابل سایپای با انگیزه و چابک بازی کردیم و مطمئن باشید در بازی رسمی شرایط با بازی دوستانه زمین تا آسمان فاصله دارد. در بازی مقابل سایپا کمی خسته بودیم و به همین دلیل باعث شد که سه گل دریافت کنیم. البته توپ‌های ما هم تبدیل به گل نشد.

حقیقی در پاسخ به این سؤال که چرا در برخی از بازی‌ها حتی دوستانه اینقدر عصبی هستی،‌گفت: من عصبی نیستم اما فقط یاد گرفته‌ام در زمین بجنگم. چه کسی گفته من عصبی‌ام؟ من در دیدار سایپا پایم را برای گرفتن توپ انداختم اما به بازیکن حریف خورد و کارت گرفتم. در بازی‌های رسمی با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد باعث می‌شود حساب‌شده عمل کنم.

وی در خصوص بازی با تراکتورسازی تبریز نیز گفت: ما مقابل تراکتورسازی برد می‌خواهیم. خوشبختانه با رفتن به حرم امام رضا و پابوس آقا امام رضا(ع) با یک ریکاوری خوب به دیدار تراکتورسازی می‌رویم. مطمئن باشید ترسی نداریم و سه امتیاز را می‌خواهیم. البته کار سخت است و تیم تراکتورسازی را نباید دست کم بگیریم.

حقیقی در پایان درباره ماندن رویانیان در پرسپولیس نیز گفت: مگر غیر از این به دنبال مسائل دیگری بودید؟ رویانیان حقش بود در پرسپولیس بماند و این یکی از بهترین تصمیم‌ها بود. من به هر کسی که این تصمیم را گرفته تبریک می‌گویم و انشالله بتوانیم امسال با بازیهایمان دل سردار را شاد کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)