پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به تمجید از سرمربی این تیم پرداخت و او را «کل پرسپولیس» خواند.

رضا حقیقی در مورد اینکه گفته می‌شود خودش و مدیربرنامه‌هایش با حمیدرضا سیاسی جلسه‌ای برگزار کرده‌اند، گفت: زمانی به علی دایی برای ماندن در پرسپولیس چراغ سبز نشان دادم که 2 پیشنهاد از قطر و آلمان داشتم با این حال گفتم که در پرسپولیس می‌مانم و تمام قواعد حرفه‌ای را هم رعایت کردم. من تا امروز نه حمیدرضا سیاسی و نه دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را ندیده‌ام.

وی ادامه داد: به مدیربرنامه‌هایم اعلام کردم حق ندارد غیر از راهی که علی دایی نشان می‌دهد راه دیگری برود و کار دیگری انجام بدهد. مدیربرنامه‌های من در این مدت با رحیمی و نماینده علی دایی در ارتباط بوده و دیگر نمی‌دانم برخی از اخبار از کجا می‌آیند. مسئله عجیب اینجاست که هر روز کار من و باشگاه پرسپولیس پیچیده‌تر می‌شود و من هم دلیل این اتفاقات را نمی‌دانم.

هافبک پرسپولیس تصریح کرد: از علی دایی می‌خواهم مشکل من را حل کند. مشکل من حاد نیست. آقایان نمی‌خواهند که به کره ماه بروند، متاسفانه باشگاه پرسپولیس به تعهداتش عمل نکرده در حالی که من تمام تعهداتم را نسبت به باشگاه پرسپولیس انجام دادم ولی متاسفانه هر روز یک داستان علیه من درست می‌‌شود. من به علی دایی گفتم می‌خواهم در پرسپولیس بمانم ولی اگر مسئولان باشگاه نظر دیگری دارند و مرا نمی‌خواهند خیلی محترمانه بگویند و بگذارند برای زندگی‌ام تصمیم بگیرم.

حقیقی افزود: در حال حاضر برای من  علی دایی کل پرسپولیس است و از او خواهش دارم مشکلم را هرچه سریع‌تر حل کند.

وی در واکنش به اظهارات علی جباری مبنی براینکه نباید پیراهن شماره 8 تیم ملی به حقیقی می‌رسید، خاطرنشان کرد: وقتی یک پیشکسوت حرفی می‌زند باید به آن احترام گذاشت اما باید بگویم پیراهن شماره 8 لیاقت خود کریمی بود. همه پیراهن شماره 8 تیم ملی را به نام کریمی می‌شناسند. زمانی که پیراهن شماره 8 تیم ملی را به من رسید شوکه شدم چون هم افتخار بزرگی نصیبم شده بود و هم مسئولیت سختی بر عهده‌ام قرار گرفته بود.

هافبک تیم ملی ادامه داد: برای همه مردم شماره 8 تیم ملی علی کریمی است، حالا چه من این پیراهن را بپوشم،‌ چه بازیکن دیگری این شماره متعلق به علی کریمی است. ای کاش خودش در جام جهانی این پیراهن را می‌پوشید و بازی می‌کرد و همه از بازی آن لذت می‌بردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)