پرسپولیس نیوز :  رضا حقیقی می گوید بازی بعد از 35 روز برایش سخت بوده اما برای فینال حذفی حسابی سرحال می شود.

رضا حقیقی پس از سی و پنج روز تمرین نکردن با پرسپولیس و فقط با دو تمرین گروهی برای تیمش مقابل ملوان بازی کرد تا خودش را برای بازی سرنوشت ساز فینال جام حذفی آماده کند . او مهره کلیدی قرمزها در بازی با سپاهان است و نقش تعیین کننده ای می تواند در این بازی ایفا کند . حقیقی در این گفت و گو با خبرآنلاین از پرسپولیس و شرایط خودش سخن می گوید.

*این طور که گفته شده بود پزشکان اجازه بازی به تو نداده بودند؟
بله همین طور است و گفته بودند بهتر است بازی نکنی اما باید بازی با ملوان را بازی می کردم تا شرایط بازی مقابل سپاهان را پیدا کنم. کادر فنی به پیشنهاد داد و من هم پذیرفتم. البته نگران پایم بودم اما خوشبختانه اتفاقی نیفتاد.

*چطور این بازی را بازی کردی با اینکه مدت هاست در تمرین پرسپولیس غایب هستی؟
من 35 روز با تیم تمرین نکرده بودم و باید به شرایط بازی بر می گشتم. شرایط مسابقه با تمرین فرق می کند اما من حتی تمرین هم نداشتم. شاید هم من و هم کادر فنی پرسپولیس ریسک کردیم اما باید این کار را می کردیم تا برای بازی با سپاهان شرایط بازی پیدا کنم. بازی با ملوان خیلی سنگین بود و تصور نمی کردم کادرفنی تا آخر بازی من را در زمین نگه دارد.

*الان چه شرایطی داری؟
بعد این بازی فشار زیادی تحمل کرد چون مدت زیادی بود که تمرین نداشتم. بعد بازی به بیمارستان رفتم و سرم زدم. الان شرایط خیلی خوبی دارم و هیچ مشکلی برای بازی با سپاهان وجود ندارد.

*برسیم به بازی با سپاهان ؟
تمام خوبی های و تلخی های این فصل به این بازی بستگی دارد . تماشاگران و مدیریت و این کادرفنی لیاقت دارند که این قهرمانی را بدست بیاوردند و باید هم به دست بیاوریم. هیچ توجیه ندارد و در پایان این بازی با پرسپولیس قهرمان شود و جام در دستان آقا مهدی باشد.

*اما سپاهان تیم خیلی خوبی است ؟
سپاهان همیشه تیم خوبی بوده است اما این تک بازی فرق می کند. برای این بازی باید جان بدهیم. باشکوه ترین روز فصل را باید رقم بزنیم و با تمام احترامی که برای تیم سپاهان قائل هستم در این بازی تماشاگران نتیجه بازی را رقم می زنند.

*فکر می کنی چقدر تماشاگر برای این بازی بیاید؟
سه – چهار ساعت قبل از بازی صد هزار تماشاگر می آید . اصلا شک نکنید که ورزشگاه پر می شود . بعید می دانم به سپاهانی هم جا برسد . پرسپولیس ها یک صندلی اضافی هم نمی گذارند بیشتر از حق سپاهانی ها به تماشاگران سپاهان برسد .

*فکر می کنی بازی گره بخورد یا دو تیم هجومی بازی کنند؟
این بازی به پنالتی نمی کشد . نتیجه بازی در طول نود دقیقه تعیین می شود . وقت نداریم جام بدهند می خواهیم تا برویم آسیا و کار را نود دقیقه تمام می کنیم .

*خیلی مطمئنی ؟
تردید ندارم ما برنده این بازی هستیم . سپاهان تیم خیلی خوبی است و خیلی هم قابل احترام اما این بازی فرق دارد و باید این بازی را ببریم ، تلخی این فصل فقط با قهرمانی جام حذفی شیرین می شود . به خصوص برای هواداران و سردار رویانیان که خیلی فصل سختی رو داشتند .

*نظرت در مورد خداحافظی مهدوی کیا ؟
بایداول بگویم که خیلی خوشحالم که این فرصت را پیدا کردم تا با مهدوی کیا همبازی شوم . باعث افتخارم است در خداحافظی او حضور دارم . همه منتظرند تا برای حداحافظی آقا مهدی سنگ تمام بگذارند .

*حرف آخر ؟
بعد از برد باید کل تیم برویم زیارت امام رضا (ع)مشهد و از سردار می خواهم بعد از قهرمانی یک سفر برای زیارت برویم مشهد .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)