پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از صدرنشینی این تیم در لیگ برتر گفت: این مسئله از نظر روحی و روانی می‌تواند خوب باشد اما صدرنشینی آخر فصل مهم است.

رضا حقیقی در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل راه‌آهن سورینت و صدرنشینی این تیم در جدول لیگ برتر اظهار داشت: کاری به صدرنشین شدن ندارم، این مسئله از نظر روحی و روانی می‌تواند برای ما خوب باشد اما در حال حاضر ارزشی ندارد و صدرنشینی آخر فصل مهم است.

وی در خصوص شکسته شدن طلسم ناکامی پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه گفت: درست است که این طلسم شکسته شد اما واقعاً این بازی به من نچسبید، چون کیفیت زمین بسیار بد بود. نمی‌دانم چه اصراری است که بازی‌ها را تحت هر شرایطی در زمین تختی برگزار کنند. متاسفانه بازیکنان راه‌آهن هم از این شرایط ناراحت بودند. در سال جام جهانی که همه جای دنیا دنبال پیشرفت هستند نمی‌دانم چرا ما در زمین بد ورزشگاه تختی بازی می‌کنیم!

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: راه‌آهن تیم خوبی است اما اگر در یک زمین خوب به پست ما می‌خوردند به راحتی 4،5 گل به این تیم می‌زدیم. تقریباً تمام بازیکنان ما «فانتزی باز» هستند و به خاطر همین در زمین نامطلوب نمی‌توانیم بازی کنیم.

حقیقی در مورد اینکه چرا در این فصل بیشتر در کارهای دفاعی حضور دارد؛ تاکید کرد: قطعاً علی دایی از من خواسته اینطور بازی کنم و من هم تلاش می‌کنم تا به خوبی مسئولیتم را انجام دهم. البته به شخصه تمایل دارم در پست خود یعنی هافبک دفاعی بازی کنم و تمرکزم روی کارهای دفاعی باشد.

وی درباره بازی پایانی پرسپولیس در نیم فصل لیگ مقابل استقلال خوزستان، عنوان کرد: استقلال با نتیجه 4 بریک مغلوب تراکتورسازی شده اما به نظر من جزو تیم‌هایی است که فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد و فقط کمی نوسان دارد. استقلال تیم خوبی است اما ما می‌خواهیم در آزادی به صدرنشینی خودمان ادامه دهیم و باید این تیم را شکست دهیم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند در فهرست جدید تیم ملی باشد، گفت: من همیشه تمام تلاشم را انجام داده‌ام تا برای تیم ملی بازیکن مثمرثمری باشم. هر زمان هم که دعوت نشدم حرفی نزدم، چون نگاه ملی داشتم. اگر کی‌روش صلاح دانست و در فهرست تیم ملی بودم تلاش خودم را انجام می‌دهم، اگر هم نه برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)