پرسپولیس نیوز : هافبک دفاعی پرسپولیس می‌گوید دلیل سه کارته شدنش در بازی دیشب شیوه‌ی بازی‌اش بوده و به دلیل فوتبال خشنی که بازی می‌کند، کارت‌های زیادی را می‌گیرد.

رضا حقیقی ابتدا درباره‌ بازی دیروز پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز و کسب سه امتیاز این دیدار اظهار کرد: یک بازی خوب روبه‌روی گسترش فولاد داشتیم و اگر نتیجه را کنار بگذاریم، عملکرد فنی خوبی هم داشتیم. توانستیم توپ را در کل زمین بچرخانیم و تماشاگران هم بعد از داربی راضی بودند.

وی افزود: پرسپولیس نشان داد که می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد. قطعا برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و در این 9 هفته نشان دادیم می‌خواهیم جام را امسال بالای سر ببریم. تماشاگران پرسپولیس هم امسال می‌توانند امیدوار باشند تا بعد از چند سال قهرمانی تیم‌شان را ببینند.

هافبک پرسپولیس که در جریان بازی با فولاد سه کارته شد و بازی با سپاهان اصفهان را از دست داد، گفت: نوع فوتبالی که بازی می‌کنم، همین است. فوتبالم جنگنده بوده و در پستم لازم است این‌طوری باشم. کارت‌هایی هم که می‌گیرم، طبیعی بوده و بقیه هم‌پستی‌هایم در لیگ نیز این اتفاق برایشان می‌افتد. نمی‌توان در صحنه‌هایی که باید محکم عمل کنم، بی‌تفاوت باشم. هر جا که بازی کرده‌ام دوست داشتم، تیمم برنده باشد.

حقیقی ادامه داد: اگر می‌خواستم در کارت گرفتن احتیاط کنم این احتیاط را جای دیگری خرج می‌کردم و کمتر مصدوم می‌شدم. این در حالی است که در این مدت مصدمیت‌های زیادی را پشت سر گذاشتم و همه‌اش به خاطر سبک بازی‌ام بوده است. کارت زرد برای همه‌ فوتبالیست‌هاست و فکر نمی‌کنم این همه حساسیتی که برایش درست کرده‌اند، منطقی باشد. دوست داشتم مقابل سپاهان بازی کنم و این دیدار بنا به دلایل و اتفاقاتی که در چند ماه گذشته افتاده، اهمیت خاصی برایم داشت. از این‌ که در این بازی نیستم ناراحتم اما می‌دانم پرسپولیس آن‌قدر مهره‌های خوب دارد که با نبود من هیچ اتفاقی نمی‌افتد و تیمم می‌تواند در اصفهان سپاهان را شکست دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)