پرسپولیس نیوز : هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ای کاش اردوی ما در آفریقای جنوبی با همه ملی پوشان برگزار می‌شد.

رضا حقیقی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی آفریقای جنوبی اظهار داشت: با توجه به برنامه‌های کی‌روش اردوی سخت و بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. راستش را بخواهید در دوران فوتبالی‌ام اردویی با این وضعیت و این‌چنین را تجربه نکرده‌ام و به نظرم تمام تمرینات ما در حد جام جهانی، حرفه‌‌ای بود.

وی افزود: قطعا این اردو برای تیم ملی نیاز بود و تازه متوجه شدیم که چرا کی‌روش شب و روز حرص می‌خورد که باید این اردو برگزار شود. این اردو با خیلی از اردوهای گذشته زمین تا آسمان فرق داشت و به نظرم هرگز این تمرینات و فشاری که بچه‌ها تحمل کردند آسان نبود. امیدوارم که نتیجه‌اش را در جام جهانی ببینیم.

وی درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی نیز گفت: فکر نکنم در این شرایط فشار بدنسازی کی‌روش دنبال نتیجه باز‌ی‌های تدارکاتی باشد. او آنقدر حرفه‌ای است که حتی اجازه نمی‌دهد در شرایطی که در آفریقا هستیم خدایی ناکرده کسی بخواهد تیم ملی را از حریفان ارزیابی کند. ما در این اردو بدنسازی‌ فشرده داشتیم و هرگز نتیجه‌های بازی دوستانه برای کادر فنی ملاک نبود. در مجموع از لحاظ فنی تیم ملی نیاز به این اردو داشت اما ای کاش تمام بازیکنان بودند تا به نحو احسن همه با هم 50 روز قبل از جام جهانی کنار یکدیگر بودند.

هافبک تیم ملی درباره شکست تیم ملی مقابل صدرنشین آفریقای جنوبی و حواشی تیم ملی نیز گفت: ما در مقابل صدرنشین آفریقای جنوبی خیلی خوب بازی کردیم و آنها غیر از زدن یک گل برتری خاصی نداشتند اما ما هنوز در شرایط بازی نیستیم و زیر تمرینات سخت بدنسازی هستیم.

وی افزود: ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما کادر فنی به دنبال مسائل دیگر به جز برد بود و این موضوع برایش بسیار مهم و اهمیت داشت.

وی افزود: مهم عملکرد و کارایی بازیکنان در بازی‌های دوستانه بود که امیدوارم کادرفنی به هدفش رسیده باشد. در مورد اتفاقات و ناراحتی کی‌روش هم باید بگویم ما تیم ملی ایران هستیم و در جام جهانی از اعتبار و نام ایران دفاع می‌کنیم. اگر حرفی زده می‌شود به خاطر تیم ملی است و می‌خواهیم مانند 31 تیم دیگری که به جام جهانی آمدند هوای ما را داشته باشند اما من تمام تمرکزمان را به چارچوب سبز دوخته‌ام تا انشاء‌الله بتوانم با یکی از بهترین عملکردهایم در برزیل به تیم ملی کشورم با تمام توان کمک کنم. بالاخره ما باید از آبروی ایران دفاع کنیم.

هافبک قرمزپوشان در مورد شرایط باشگاه نیز گفت: اجازه بدهید در مورد پرسپولیس بعدا حرف بزنیم. الان تمرکزم فقط بر روی تیم ملی و تمرینات است اما خدا را شکر دغدغه‌های پرسپولیس نیز حل شده و این تیم از بلاتکلیفی خارج شد. من از دوستم خلیل‌زاده درباره رحیمی سؤالاتی کرده‌ام که او هم درباره خوبی‌های رحیمی برای من صحبت کرد. در کل امیدوارم پرسپولیس 100 درصد از شرایطی که فصل گذشته داشت خارج شود تا انشاء‌الله با نتایج خوبش در فصل آینده دل مردم را بیشتر شاد کند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)