پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس معتقد است که تحریم تمرینات این تیم تقصیر بازیکنان نیست و شرایط این تیم بحرانی است.

رضا حقیقی در مورد دلیل تحریم تمرین امروز پرسپولیس، گفت: این تنها کاری است که از دست ما بر‌می‌آید. شاید با این کار بخواهیم مسئولان را امتحان کنیم که چقدر به فکر تیم هستند. این که نمی‌شود، 5 بازی تا پایان لیگ باقی مانده و 30 درصد از قراردادمان را گرفته‌ایم.

وی با بیان این مسئله که تا امروز به اندازه دیگر بازیکنان پول گرفته، ادامه داد: تحریم تمرین یک تصمیم جمعی بوده و یک نفره نمی‌شود این کار را انجام داد. این یک تصمیم شخصی نیست بلکه یک تصمیم جمعی است.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که مقصر اصلی این اتفاق چه کسی است، اظهار داشت: مطمئناً این شرایط تقصیر بازیکنان نیست. همه ما می‌دانیم پرسپولیس در بهترین شرایط خودش قرار دارد و امید اصلی قهرمانی هستیم اما کسی نیست که این شرایط را ببیند.

حقیقی تصریح کرد: تحریم تمرین کاملاً در بازی یکشنبه با فجرسپاسی اثرگذار است اما چه کار کنیم؟ اگر نتیجه نگیریم نمی‌دانم چه کسی پاسخگو خواهد بود. مطمئن باشید تا زمانی که روی بازیکن فشار نباشد چنین کاری نمی‌کند واقعاً شرایط آنقدر بحرانی است که این تصمیم را گرفتیم.

وی در خصوص اینکه هواداران باید چه عکس‌العملی داشته باشند، تاکید کرد: هواداران خیلی باهوش‌تر از این صحبت‌ها هستند و همه می‌دانند شرایط چطور است. 5 بازی به پایان لیگ مانده و بعد از این چه کسی پاسخگوی ما خواهد بود؟

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا پاداش پیروزی مقابل سپاهان پرداخت شده، گفت: هنوز هیچ پاداش یا پولی به ما پرداخت نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)