پرسپولیس نیوز: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر شعار تماشاگران ما علیه داماش یک امتیاز از ما کسر شد ولی در تبریز ۱۰ برابر آن مسابقه به ما بی‌احترامی کردند.

رضا حقیقی در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: من همواره به گواه کارشناسان در بازی‌های درگیرانه شرکت کرده‌ام و ترسی از بازی‌های درگیرانه برای موفقیت تیمم ندارم. اتفاق تلخی برایم افتاده اما با درد کنار می‌آیم و با همین وضعیت راهم را ادامه می‌دهم تا بتوانم به تیمم کمک کنم.

حقیقی ادامه داد: اگر می‌خواستم پایم را گچ بگیرم یک ماه باید پایم در گچ می‌ماند و یک ماه هم بدنسازی می‌کردم تا به شرایط ایده‌آل برسم. یعنی دو ماه را از دست می‌دادم و نمی‌توانستم به پرسپولیس در این شرایط حساس و تیم ملی کمک کنم. به همین دلیل در لحظات آخر تصمیم گرفتم همین درد را تحمل و کارم را دنبال کنم.

وی یادآور شد: من در 5 بازی گذشته نیز با همین درد کنار آمدم و اصلا نمی‌تواند جلودار من باشد. مجبورم که کمی در بازی‌ها و مخصوصا در شوت‌زدن‌ها مراعات کنم تا انشاءالله دردم بیشتر نشود. بالاخره خوب یا بد همین طور با قدرت جلو می‌روم و فقط امیدوارم خدا به من کمک کند تا در شرایط حساس روسفید بیرون بیایم. من تصمیمم را گرفتم و پایم را گچ نمی‌گیرم و همین طور کارم را دنبال می‌کنم.

حقیقی در مورد بازی با تراکتورسازی نیز گفت: به غیر از 10 دقیقه اول بازی که طبیعی بود، ما از تراکتوری‌ها بهتر بودیم و فکر می‌کنم حتی حق ما نبود که بازی مساوی شود.

وی افزود: موقعیت زیادی داشتیم و فقط بر روی اشتباهات فردی به آنها موقعیت دادیم در غیر این صورت هرگز حق ما مقابل تراکتوری‌ها باخت نبود چون توپ و میدان دست ما بود و آنها بعد از گل و 10 دقیقه اول کار خاصی نکردند.

هافبک قرمزپوشان یادآور شد: این بازی حواشی‌هایی داشت که به سه نفر از بازیکنان ما توهین کردند. نمی‌دانم اینها واقعا چه کسانی بودند. یادتان هست به خاطر چند دقیقه بی‌احترامی به بازیکنان داماش یک امتیاز از ما کم کردند اما حالا جالب است بدانید هواداران تراکتور 10 برابر آن بازی به ما بی‌احترامی کردند اما نمی‌دانم می‌خواهد چه اتفاقی بیفتد.

وی افزود: به نظرم با کسر یک امتیاز مشکل این ورزشگاه حل نمی‌شود اگر بخواهیم فقط برای جلوگیری از این کار یک امتیاز کم کنیم راه به جایی نمی‌بریم و هیچ فایده‌ای ندارد. چون این مسائل اصلا ربطی به باشگاه‌ها ندارد. باید جلوی هواداری را گرفت که به ورزشگاه می‌آید و نمی‌تواند هیجان خود را کنترل کند. باشگاه که مقصر نیست اما به نظرم با کسر یک امتیاز هیچ مشکلی حل نمی‌شود و باید خود هوادار را جریمه کرد.

حقیقی در پاسخ به سؤالی که به نظر شما چه جریمه‌ای برای هوادار در نظر گرفته شود بهتر است، گفت:‌ بازی بدون تماشاگر باید برگزار شود. کسر یک امتیاز هیچ مشکلی را حل نمی‌کند. چون هوادار باید جریمه شود که این حرف‌ها را می‌زند نه باشگاه.

وی در خصوص قضاوت جهانبازی گفت: ایشان در بازی با تراکتور یک پنالتی برای ما نگرفت که می‌توانست سرنوشت بازی را عوض کند و حداقل باید 10 دقیقه وقت اضافه برای بازی اعلام می‌کرد. اگر آن پنالتی اعلام می‌شد ورق بازی برمی‌گشت و همه چیز به نفع ما می‌شد. چون ما برای سه امتیاز رفته بودیم و لیاقت این برد را داشتیم اما در روزی که توپ و میدان دست ما بود نتیجه را ناباورانه باختیم. ا

هافبک پرسپولیس تاکید کرد: در بازی با ذوب‌آهن روز بسیار سختی در پیش داریم و باید تلاش کنیم تا اتفاقات تبریز را فراموش کرده و دوباره به بالای جدول برسیم. فاصله چندانی نداریم و باید با برنامه و تمرکز بالا به دیدار با ذوب‌آهن فکر کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)