پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس می‌گوید به خاطر از دست دادن پنالتی نگران بود تا مبادا خاطره بازی با سپاهان زنده شود.

رضا حقیقی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران ابتدا درباره به هدر دادن ضربه پنالتی اظهار کرد: خیلی برایم سخت بود چون یاد و خاطره پنالتی‌ای که مقابل سپاهان از دست دادم، زنده شد. در طول بازی هم خدا‌خدا می‌کردم که بازی را ببریم و شرمنده نشوم.

هافبک پرسپولیس همچنین درباره صحنه‌ای که محمد نوری را هل داد، افزود: فکر کردم محمد نوری بازیکن حریف است و به خاطر همین او را هل دادم.

حقیقی در مورد پیروزی امشب اضافه کرد: بازی خوبی بود. بر خلاف اینکه بازی‌های اول فصل خوب از آب درنمی‌آید اما امشب بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و سه امتیاز شیرین را کسب کردیم. دست هواداران هم درد نکند که واقعا تیم را تشویق کردند و امیدوارم حمایت‌هایشان در ادامه فصل نیز باشد. ما از خیلی از تیم‌ها کارمان را زودتر شروع کردیم. سرمربی‌مان را زودتر انتخاب کردیم و ان‌شاءالله این روند موفقیت ما ادامه داشته باشد.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که چقدر برای تیمش شانس قهرمانی قائل است، گفت: به نظرم اگر بحث اسم مطرح بود، پرسپولیس فصل قبل باید در هفته بیستم قهرمان می‌شد. امسال پرسپولیس یارگیری منطقی داشت و جز دو، سه مورد خواسته‌های سرمربی تحقق پیدا کرده. این پرسپولیس شانس قهرمانی دارد و یقه تیم‌های زیادی را می‌گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)