مرجع خبری پرسپولیس :  دروازه‌بان تیم فوتبال روبین‌کازان روسیه گفت: در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم و با این وضعیت تیم ملی با کی‌روش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

 

علیرضا حقیقی درباره همگروهی تیم ملی کشورمان با کره جنوبی، قطر، لبنان و ازبکستان در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل گفت: گروه بسیار عالی و تا حدودی آسان نصیب ملی شده و شرایط برای صعود به جام جهانی مهیا است. 

 

با این گروه کی‌روش حرف‌های زیادی با تیم ملی خواهد داشت تا نشان دهد ایران پتانسیل بالایی دارد.

 

حقیقی ادامه داد: درست است کره و ازبکستان حریفان سرسختی هستند اما باید به همه تیم‌ها جدی نگاه و به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنیم. هیچ تیمی را نباید دست کم بگیریم و کار را به اما اگر بکشانیم. باید کار را در دور رفت تمام کنیم. درست کره تیم خطرناکی است اما باید در تمام بازی‌ها با قدرت ظاهر شویم.

 

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس در خصوص وضعیتش در تیم روبین کازان روسیه تصریح کرد: چند روز به دلیل سرما خوردگی نتوانستم تمرین کنم اما اکنون وضعیتم خوب است. حذف ما از لیگ اروپا باعث شد روبین کازان ضربه بدی از لحاظ مالی و سرمایه‌گذاری‌های باشگاه بخورد. تیم‌های روسی وقتی با یک نتیجه بد روبرو می‌شوند در بورس ضرر عجیبی می‌کنند.

 

حقیقی در پاسخ به این سؤال که با هوای سرد روسیه مشکلی دارد یا خیر خاطرنشان کرد: به دلیل هوای سرد سرماخوردگی بدی نصیب من شد اما آماده هستم تا روبین کازان را برابر لکوموتیو همراهی کنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)