پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس گفت: حداقل یک سال دیگر در پرسپولیس می مانم.

رضا حقیقی درباره اردوی سرخپوشان در رامسر عنوان کرد: اردوی خوبی داشتیم. البته فشار این اردو نسبت به سرعین کمتر شده بود و بیشتر روی تمرینات سرعتی کار کردیم. در مجموع شرایط مثبتی داشتیم و در آب و هوای فوق العاده شمال کار خود را دنبال کردیم. از این اردو خاطراتی هم برایمان باقی ماند که یکی از آنها تله کابین سواری بود که هر روز بالای 20 بار سوار آن می شدیم. برخی بچه ها که آن اول از تله کابین می ترسیدند پس از این چند روز دیگر ترسی نداشتند. به هر حال چه از نظر روحی و چه فنی اردوی مفیدی را پشت سرگذاشتیم.

وی ادامه داد: تنها نکته منفی این اردو، شوکی بود که از خبر جدایی سردار رویانیان به بچه ها دست داد. البته همین جا این را بگویم که من یک بازیکن هستم و اتفاقات مربوط به باشگاه زیاد ارتباطی به من ندارد. با این وجود باید حقیقت را بیان کنم. ما امسال زود شروع کردیم، خوب یارگیری کردیم و تمریناتمان را به بهترین شکل برگزار کردیم. حیف است در این شرایط آرامش پرسپولیس بر هم بخورد.

هافبک پرسپولیس تاکید کرد: بحث دیگر این است که وقتی ما می گوییم پرسپولیس مردمی باید به نظر مردم احترام بگذاریم. وقتی سردار دید مردم علی دایی را می خواهند رفت او را آورد و حالا که مردم خواهان ادامه حضور رویانیان هستند به نظرم بهتر است به نظرشان احترام گذاشت. تقاضای من این است مسولان به نظر مردم احترام بگذارند.

وی درباره نقل قولی از خود مبنی بر اینکه اگر رویانیان از پرسپولیس برود او هم می رود گفت: حرفهای من خوب منتقل نشده است. در قرارداد من با پرسپولیس آمده است اگر رویانیان جدا شد من می توانم قراردادم را فسخ کنم. بنابراین اگر وی از پرسپولیس کنار برود، من قراردادم را فسخ می کنم و همان زمان یک قرارداد جدید یک ساله با باشگاه می بندم. در حالیکه قرارداد فعلی من با پرسپولیس دو سال و نیمه است که نیم فصل آن گذشته است. البته در صورت فسخ می توانم از پرسپولیس بروم اما حداقل یک سال دیگر به حضورم در پرسپولیس ادامه می دهم و امیدوارم با برنامه هایی که علی دایی دارد به اهدافم برسم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)