پرسپولیس نیوز :  رضا حقیقی پس از گذراندن مصدومیت در بازی با ملوان برای پرسپولیس بازی کرد و در برد تیمش نقش داشت.

حقیقی درباره این بازی گفت: نتیجه خوبی به دست آوردیم که قبل از بازی با سپاهان روحیه تیم را بالا برد. ملوان تیم دونده ای بود و فشار زیادی روی تیم ما آورد ولی با این شرایط پرسپولیس تیم برتر زمین بود و توانستیم از برتری خود هم استفاده کنیم .پیش از این بازی من فقط دو روز با تیم تمرین کرده بودم و سی و پنج روز تمرین نداشتم. همین مسائله باعث شده بود تا در این بازی فشار زیادی را تحمل کنم و پس از بازی هم به بیمارستان و زیر سرم رفتم.

هافبک پرسپولیس در مورد وضعیت خود گفت مشکلی برای بازی با سپاهان ندارد: "این فشار بعد از دوری 35 روزه طبیعی بود و باید قبل از بازی با سپاهان در شرایط مسابقه قرار می گرفتم. مربیان از من خواستند بازی با ملوان را بازی کنم و من هم با شرایطم پذیرفتم و هر چه از بازی گذشت شرایطم بهتر و بهتر شد. اکنون هم منتظر بازی با سپاهان هستیم تا بتوانیم با برد مقابل این تیم قهرمان جام حدفی شویم."

حقیقی در مرود فینال جام حدفی به ایسنا گفت: می توانم بگویم بازی سختی است اما این بازی با همه بازی های این فصل فرق دارد، چون پرسپولیس باید این بازی را برنده شود و قهرمان جام حذفی شویم. با همه احترام به سپاهان ما محکوم به برد در این بازی هستیم چون چاره ای برای ما نمانده است به غیر از قهرمانی در جام حدفی. این نه کری است و نه تحلیل بلکه واقعیتی است که باید اتفاق بیفتد.

او درباره خداحافظی مهدوکیا هم گفت: همه منتظر این هستند که خداحافظی باشکوهی برای آقا مهدی رقم بخورد و این شکوه زمانی تکمیل می شود که جام را ایشان بالای دست ببرند. خوشحالم که حتی مدتی کوتاه با ایشان همبازی بودم و در خداحافظی او حضور دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)