پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای پیشگیری از تشدید آسیب دیدگی ام فیزیوتراپی می کنم.

رضا حقیقی درباره وضعیت تیم پرسپولیس اظهارداشت: شرایط خوبی داریم. بدنسازی خوبی انجام دادیم و چند بازی تدارکاتی خوب هم برگزار کردیم که کادر فنی نقاط ضعف و قوت تیم را شناخت. با روحیه خوب منتظر شروع لیگ برتر هستیم.

وی درباره دلیل حضورش در کلینیک باشگاه پرسپولیس گفت: مچ پای چپم ضرب دیده بود. پیش دستی کردم و برای اینکه مصدومیتم تشدید نشود به کلینیک رفتم تا فیزیوتراپی کنم. البته مشکلی ندارم و هم می توانم تمرین کنم و هم به بازی با تراکتور می رسم.

حقیقی درخصوص تقابل با کریمی در دیدار با تراکتور، افزود: کریمی اسطوره پرسپولیس بوده و نمی شود به سادگی از کنار نامش گذشت. بازی کردن مقابل او واقعا سخت است اما من 6 ماه با او همبازی بوده ام و خصوصیاتش را می شناسم. فکر کنم در این دیدار بتوانم کریمی را مهار کنم.

وی درباره شایعه اعتصاب بازیکنان پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی گفت: پرسپولیس تیمی نیست که بتوان به راحتی در آن اعتصاب کرد. بسیاری از بازیکنان تیم ما از پیشنهادها نجومی گذشتند و به پرسپولیس آمدند. الان هم که نزدیک بازی با تراکتور است فکر و ذکر بازیکنان معطوف به این دیدار حساس است نه مسایل مالی.

حقیقی در پاسخ به این موضوع که به نظر نمی آید پرسپولیس مشکل مالی داشته باشد، تاکید کرد: اینطور نیست. ما هم یک سری مشکلات مالی داریم که قول داده اند برطرف شود. وضع پرسپولیس خیلی هم خوب نیست. امسال آقایان آمده اند حرف از پورشه زده اند و پارسال هم با همین حرفها پرسپولیس را زمین زدند. از آنها خواهش می کنم امسال آرامش پرسپولیس را بر هم نزنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)