پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم فوتبال روبین‌کازان روسیه گفت: دلم تنگ شده بود و امروز برای دیدن دایی و بازیکنان به تمرین پرسپولیس آمدم.

علیرضا حقیقی پس از حضور در تمرین پرسپولیس گفت: حضورم در تمرین قرمزپوشان دلیل خاصی نداشت فقط دلم برای پرسپولیس و بازیکنانش تنگ شده بود که امروز آمدم سری به به بچه‌ها زدم و با آنها احوال‌پرسی کردم.

وی افزود: همانطور که می‌دانید اردوی روبین‌کازان روسیه در اتریش در حال برگزاری است و من هم منتظر روادید هستم تا به اردو بپیوندم، بالاخره روزهای بسیار خوشی را همراه با تیم ملی پشت سر گذاشتم و الان باید به تیم باشگاهی‌ام فکر کنم.

وی در پاسخ به سوالی که گفته می‌شود می‌خواهی به پرسپولیس بیایی، گفت: من راجع به این مسئله حرفی ندارم ، امروز هم فقط برای دیدن دایی و بازیکنان آمده‌ام اما هیچکس از آینده خود خبر ندارد و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

حقیقی در پایان یادآور شد: قرارداد من با روبین‌کازان 3 ساله است و با یکی از بهترین دروازه‌بانان روسیه رقابت می‌کنم اما هرگز پاپس نکشیدم و مطمئن باشید به رقابتم ادامه می‌دهم، خداروشکر چند پیشنهاد اروپایی خوب هم دارم که باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)