مرجع خبری پرسپولیس : اعتماد به نفس بالا و درخشش چشمگیر از خصوصیات علیرضا حقیقی در برابر سپاهان بود که موجب بالا رفتن روحیه همبازیانش شد.

 

به گزارش مرجع خبری و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس حقیقی  از دیدار فوق و مسابقه نیمه نهایی تیمش سخن گفت.

* پرسپولیس و حقیقی روز درخشانی را برابر سپاهان سپری کردند…

حیف بود در روزی که حدود 80 هزار تماشاگر مشتاق که با تشویق های سالم و یکپارچه خود ما را شرمنده کردند، دست خالی از زمین خارج شویم. از طرفی جو ورزشگاه تداعی گر خاطره فینال سال قبل بود که انگیزه بچه ها را دو چندان کرده بود.

* سابقه نداشته دروازه بانی مسیر ضربه هادی عقیلی را به این خوبی تشخیص و تا زیر طاق دروازه شیرجه برود، آیا با علم و آگاهی مسیر را تشخیص دادی یا 50 – 50 کردی؟

اولا می دانستم هادی پنالتی زن خوبی است و توپ را به قسمت بالای دروازه می زند. دوما اگر دقت کرده باشید پنالتی او و سایر پنالتی ها را با تشخیص مسیر، شیرجه می زدم.

*از بازی مقابل فولاد بگو.

به نظر من این بازی برای ما حکم فینال را دارد و بچه ها باید با انگیزه بسیار بالا و آگاهانه مقابل فولاد صف آرایی کنند زیرا فولاد از جمله تیم های خوب شهرستانی است. به همین منظور شخصا معتقد هستم اگر فولاد را ببریم قهرمان جام حذفی می شویم. خوشبختانه پرسپولیس در بهترین شرایط روحی و بدنی قرار دارد و در اهواز محکوم به پیروزی است.

*اگر بازی به ضربات پنالتی کشیده شود، باز هم نگاه ها به حقیقی است؟

خوشبختانه کادر فنی این روزها تمرینات خوبی برای دروازه بان ها در نظر گرفته است و اگر کار به پنالتی کشیده شود، دوست دارم با دفع ضربات بازیکنان فولاد در پیروزی تیم محبوبم همچنان سهیم باشیم.

*آمادگی پنالتی زدن را هم داری؟

چرا که نداشته باشم. مگر دروازه بان جزو یازده بازیکن داخل زمین نیست؟! پس فرقی بین من و سایر بازیکنان وجود ندارد و همگی باید آمادگی پشت توپ قرار گرفتن را داشته باشند. اتفاقا این روزها دروازه بان ها علاوه بر توپ گیری، پنالتی زدن را نیز تمرین می کنند.

* دیشب در برنامه تلویزیونی 90 تعریف و تمجیدهای فردوسی پور از حقیقی در نوع خودش جالب بود…

من کلا چون برنامه 90 را تماشا نمی کنم، راجع به این برنامه و صحبت های عادل هم اظهار نظر نمی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)