پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس می‌گوید که وقتی یک نفر تا این حد محکم در مسئله مهمی مثل فساد در فوتبال ورود می‌کند یعنی اینکه آتویی دست کسی ندارد و به خودش اعتقاد کامل دارد.

رضا حقیقی درباره پیروزی 5 بر یک پرسپولیس مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: فکر می‌کردیم بازی سختی در انتظارمان باشد. پدیده در نیمه اول بیش از حد عقب نشسته و فضا را برای ما بسته بود. آنها می‌خواستند هر طور که شده نیمه اول را صفر – صفر به رختکن بروند.

وی ادامه داد: با شروع نیمه دوم توانستیم به این تیم گل بزنیم اما روی اشتباه داور بازی مساوی شد. روی بازیکن حریف خطا کردم و داور می‌خواست به من کارت زرد بدهد که بازیکنان پدیده بازی را شروع کردند ضمن اینکه محل توپی که بازی را شروع کردند با جایی که خطا اتفاق افتاده بود فرق می‌کرد. نمی‌دانم چرا داور بازی را نگه نداشت.

هافبک پرسپولیس با بیان اینکه دوست دارد پدیده لیگ برتری شود عنوان کرد: امیدوارم این اتفاق رخ دهد و ما هم قهرمان جام‌حذفی شویم اما به نظرم فاصله تیمی ما و پدیده بسیار زیاد بود و نتیجه بازی هم این مسئله را تائید کرد.

حقیقی در واکنش به شعارهای هواداران پدیده علیه خودش تاکید کرد: چون مشهدی بودند مشکلی نیست بالاخره هرچه از دوست رسد نکوست. واقعا از صمیم قلب دوست دارم پدیده به لیگ برتر صعود کند چون صعودش به لیگ برتر می‌تواند شرایط فوتبالمان را بهتر کند. پدیده جزو تیم‌های متمول فوتبال ایران است که با سرمربیگری میثاقیان حقش است که لیگ برتری شود.

وی در خصوص شعارهایی که علیه علی دایی در بازی با پدیده سر داده شد گفت: همه دایی را می‌شناسند، مطمئن باشید وقتی یک نفر این قدر محکم در مسئله مهمی مثل فساد در فوتبال ورود می‌کند یعنی اینکه آتویی دست کسی ندارد و به خودش اعتقاد کامل دارد. علی دایی از نظر مالی و شخصیتی نیاز به این صحبت‌ها ندارد؛ مسلما آنهایی این مسائل را مطرح می‌کنند که قصدشان خراب کردن پرسپولیس است.

هافبک پرسپولیس در مورد بازی یکشنبه این تیم مقابل راه‌آهن سورینت و کیفیت ورزشگاه تختی تهران عنوان کرد: برنامه‌ای است که در نظر گرفته شده اما نباید میزبانی تیم‌های تهرانی به هر نحوی اتفاق بیفتد. دیدید که آقای قلعه‌نویی هم از کیفیت زمین تختی ناراحت بود ولی به هر حال تصمیمی است که گرفته شده و ما هم تابع آن هستیم.

حقیقی در پایان گفت: راه‌آهن سورینت تیم خوبی است که مسلما مقابل ما با انگیزه ظاهر می‌شود اما ما هم می‌خواهیم اولین 3 امتیاز بیرون از خانه را کسب کنیم چون دیگر نمی‌توانیم امتیازی از دست دهیم. انشاءالله استارت کسب امتیازات خارج از خانگی از همین بازی با راه‌آهن سورینت می‌خورد تا آنهایی که پرسپولیس را دوست ندارند دست از سر تیم ما بردارند و بتوانیم قهرمان نیم‌فصل شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)