پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کمی سخت است اما سید جلال می‌تواند مسی را مهار کند.

رضا حقیقی درباره قرعه‌کشی جام جهانی برزیل اظهارداشت: به نظرم با تیم‌های بسیار خوبی هم‌گروه شدیم اما در کل نه گروه آسانی داریم و نه سخت، تیم‌ها همه برای خلق شگفتی به جام جهانی می‌آیند و کارمان خیلی سخت است.

وی افزود: ما باید پرونده آرژانتین را با سایر تیم‌ها جدا کنیم، به نظرم می‌شود از نیجریه و حتی بوسنی امتیاز گرفت اما نیاز به برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف دارد، اگر خوشبینانه فکر کنیم به نظرم می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم اما به شرطی که برنامه‌ریزی داشته‌باشیم و بازی‌های تدارکاتی بیشتری انجام دهیم.

حقیقی در مورد تقابل با مسی نیز گفت: بدون هیچ حرف و حدیثی مسی و ده بازیکن دیگر آرژانتین بهترین‌های دنیا هستند و مهار آنها بسیار سخت است اما سید جلال می‌تواند مسی را کنترل و مهار کند، شک نکنید به حرفی که من می‌زنم. قرار ما بازی ایران و آرژانتین تا خودتان همه‌چیز را متوجه شوید.

وی در مورد شرایط خودش نیز گفت: صد در صد آماده‌ام خدا را شکر کوچکترین دردی ندارم، روز گذشته هم پاس دادم و هم شوت زدم و خبری هم از مسکن نبود، مطمئن‌باشید اگر کوچکترین دردی احساس کنم خودم بیشتر از همه آقایان دلم برای خودم می‌سوزد.

حقیقی در مورد پیروزی مقابل ذوب‌آهن نیز گفت: برد شیرینی بود در یک روز بسیار سخت، ما غیر از این نمی‌توانستیم هدیه دیگری به هواداران پرسپولیس که در آن سرما آمده بودند، بدهیم. ما که در زمین بازی می‌کردیم با آن همه دویدن بازهم سردمان بود چه برسد به هوادارانی که روی سکو آنطور نشسته بودند، واقعاً هواداران پرسپولیس بی‌نظیرند و حالا می‌توان فهمید که چرا هواداران پرسپولیس در آسیا جزء بهترین‌ها هستند.

وی افزود: ما باید از امروز به بعد بیشتر به امتیازهای خارج از خانه فکر کنیم و با تمرکز بالا به آنها فکر کنیم و کارمان بسیار سخت است اما بسیار خوشحالم که با یک 3 امتیاز از یک شوک عجیب بیرون رفتیم و خودمان را آماده بازی‌های بعدی کردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)