مرجع خبری پرسپولیس : قبل از شروع فصل رقابت نزديكي بين اين دو دروازه‌بان وجود داشت و البته بارها اين شايعه در رسانه‌ها مطرح شد كه آنها اختلاف شديدي با يكديگر دارند. در اين ميان گمانه‌زني‌هاي مختلفي در مورد انتخاب دروازه‌بان شماره يك پرسپوليس مطرح شد ولي سرانجام ميثاق معمارزاده در بازي با مس درون دروازه ايستاد تا اين اتفاق براي حقيقي خوشايند نباشد البته اين دروازه‌بان جوان فعلا نسبت به شرايط خودش در پرسپوليس معترض نيست و در انتظار هفته‌هاي آينده است تا شايد شرايط برايش تغيير كند. حقيقي در مورد وضعيت خودش و مسائل مختلف ديگر گفت‌وگویی انجام داد که با هم می خوانیم :

pnnc : در بازي اول نيمكت‌نشين بودي. نسبت به اين موضوع اعتراض نداري؟

خير من هيچ اعتراضي ندارم. به طور حتم هر فوتباليستي از نيمكت‌نشيني ناراحت مي‌شود ولي من سعي مي‌كنم اين ناراحتي را به درون تيم انتقال ندهم. بايد تلاشم را بيشتر كنم تا در نهايت به تركيب اصلي برسم. من قبل از شروع ليگ تمرينات بسيار خوبي را انجام دادم و انگيزه زيادي داشتم ولي كادر فني صلاح دانست كه در اين بازي نيمكت‌نشين باشم.

pnnc : براي انتخاب دروازه‌بان، عابدزاده نظر نهايي را مي‌دهد يا كرانچار؟

من فكر مي‌كنم كرانچار مشخص مي‌كند كه چه كسي درون دروازه بايستد. حتي عابدزاده هم در مصاحبه‌هاي خود اعلام كرده كه حرف اول و آخر را در مورد دروازه‌بان‌ها سرمربي تيم مي‌زند.

pnnc : چند روز پيش احمدرضا عابدزاده در مصاحبه‌اي گفت كه ميثاق معمارزاده را به زودي دروازه‌بان شماره يك تيم ملي خواهد كرد. فكر نمي‌كني صحبت‌هاي او تا حدودي غيرمنطقي و البته حاشيه‌ساز باشد؟

به هرحال اين نظر عابدزاده است و من حرفي در اين مورد ندارم و نمي‌دانم چه مسائلي قرار است اتفاق بيفتد. عابدزاده استاد من است و هرچه بگويد قبول مي‌كنم.
 

pnnc: آيا قرار است در اين فصل شيوه استفاده از دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس به صورت چرخشي باشد؟

من كه چنين چيزي را نشنيده‌ام. به هرحال تصميم با كادر فني است و من وظيفه‌ام اين است كه فقط تمريناتم را با انگيزه زياد ادامه بدهم.

pnnc : حرف‌هاي عابدزاده در مورد معمارزاده انگيزه تو را پايين نمي‌آورد. يعني فكر نمي‌كني كه او بيشتر به معمارزاده توجه كند؟

اتفاقا حرف‌هاي عابدزاده در مورد ميثاق انگيزه من را چند برابر كرد. اگر تا چند روز پيش دو يا سه برابر نسبت به گذشته انگيزه داشتم حالا ده برابر انگيزه دارم و تلاش مي‌كنم تا به هدفم برسم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)