پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس با بیان اینکه آمار نشان می دهد عملکردم در 10 بازی که برای پرسپولیس به میدان رفته ام بد نبوده و راضی هستم، گفت: برخی رسانه ها در خصوص اظهار نظر گل محمدی در مورد من و نوری شیطنت کردند.

رضا حقیقی در گفتگو با مهر در خصوص آخرین وضعیت آمادگی خود و دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی خیلی سختی را مقابل سپاهان پیش رو داریم چون آنها در نیم فصل دوم به شرایط ایده آل خود دست پیدا کرده و نتایج مطلوبی گرفته اند.

وی در همین خصوص افزود: اگر چه دو بازیکن اصلی ما مصدوم و سه محروم داریم اما خوشبختانه پس از بردن تیم گهر از فشار روانی که گریبانگیر ما شده بود خارج شده ایم. اگر چه سپاهان تیم خوبی است اما بازی ما با آنها راحت تر از بازی با گهر خواهد بود چون آنها به معنای واقعی فوتبال بازی می کنند. ما برای اینکه در جدول لیگ دوباره نزول نکنیم به دنبال شکست سپاهان در ورزشگاه آزادی هستیم.

هافبک دفاعی تیم پرسپولیس تاکید کرد: با توجه به موقعیت سپاهان در جدول رده بندی لیگ برتر قبول ندارم که سپاهان برروی کاغذ از پرسپولیس بهتر است چون اگر این طور بود ما باید در دربی 5 گل از تیم استقلال می خوردیم در حالی که همه دیدند ما مستحق برد در آن بازی بودیم.

وی در خصوص اظهار نظر اخیر یحیی گل محمدی مبنی بر اینکه اگر وی سرمربی تیم ملی بود نوری و حقیقی را به اردوی تیم ملی دعوت نمی کرد، گفت: من در این خصوص با گل محمدی صحبت کردم و وی تاکید کرد که به این شکل مطلب را بیان نکرده، متاسفانه یکی از رسانه ها با شیطنت خاصی برداشت خود را به چاپ رسانده است.

حقیقی در خصوص اخرین وضعیت آمادگی خود خاطر نشان کرد: من همواره بازی های خود را آنالیز می کنم و بر اساس آمار حرف می زنم. من در 10 بازی که برای تیم پرسپولیس به میدان رفتم 3 پاس گل و 4 پاس ماقبل گل داده ام و در این 10 بازی موفق به کسب 22 امتیاز شده ایم ضمن اینکه کمترین گل خورده را داشته ایم. فکر می کنم این آمار برای یک هافبک دفاعی بد نباشد. من فقط پس از بازی با نفت تهران به خبرنگاران گفتم که از عملکرد خود راضی نیستم و اگرنه آمار نشان می دهد عملکردم در 10 بازی که برای پرسپولیس به میدان رفته ام بد نبوده و قابل دفاع است و از ان راضی هستم.

وی در همین خصوص افزود: متاسفانه برخی ها در خصوص من شیطنت کرده و حقایق را آن طور که هست بیان نمی کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)