جمعه 4 اردیبهشت(16:24) 

مرجع خبری پرسپولیس: دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران تاکید کرد که سوپرمن نیست تا بتواند تمام توپ هایی که به سمت دروازه می آید را دفع کند.

علیرضا حقیقی که در تمرین روز پنجشنبه تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان مقصر اصلی شکست این تیم برابر الغرافه مورد انتقاد شدید هواداران قرار گرفته بود، گفت: تنها روی گل سوم مقصر بودم گرچه مدافعان هم باید در ریباند شرکت کنند اما در مابقی گلها من مقصر نبودم. در شکست همه سهم هستند نه یک بازیکن.

وی اضافه کرد: در خط هافبک کدام بازیکن خوب بود؟ در خط دفاع کدام یک در حد خوب و عالی بود؟ چرا دنبال مقصر هستید؟ این پرسپولیس بود که باخت. من هم سوپرمن نیستم که همه توپ ها را بگیرم.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که چرا فاصله ات با آخرین مدافع زیاد بود اظهار داشت: من که نمی توانستم به سمت آنها بروم اگر آن گونه بود بیشتر گل می خوردم و حالا 150 درصد مقصر این شکست بودم، این فاصله ها موقعیتهای تک به تک را رقم زد و باعث شد گلهای زیادی بخوریم.

وی در مورد تیم الغرافه اظهار داشت:

آنها عالی بازی کردند و بسیار قوی تر از حریف عربستانی بودند. شاید می توانستم یکی دو گل آنها را بگیرم اما آنها در آخرین لحظه دست از حمله برنداشتند.

حقیقی افزود: باید در بازی آینده الشارجه را شکست دهیم تا تمام این حرف و حدیثها به پایان برسد.

وی اضافه کرد: به نظر من می توانستیم نتیجه بهتری را برابر الغرافه بگیریم اما همه ما خوب نبودیم. این پرسپولیس بود که باخت و اصلا تیم در حد خودش بازی نکرد.

حقیقی در پایان گفـت: برد و باخت همیشه هست اما بسیار بد باختیم و امیدوارم از این شکست تجربه خوبی به دست آوریم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)