پرسپولیس نیوز : امیدوارم شما هواداران واقعی پرسپولیس مثل همیشه حمایتم کنید. مطمئن باشید من از رقابت نمی‌ترسم و گوش به فرمان سرمربی تیم هستم تا هروقت که او صلاح دانست در خدمت تیمم باشم.

-علیرضا حقیقی، دروازه‌بان  اسبق تیم فوتبال پرسپولیس که دو فصل پی‌درپی در تیم رابین کازان روسیه حضور داشت و از روی سکوها و گاه و بی گاه از روی نیمکت کار را دنبال کرد، در فاصله‌ی یک سال مانده به آغاز جام جهانی 2014 برزیل، تصمیم گرف راهی تیم پرسپولیس شود و زیر نظر علی دایی کار را دنبال کند. حقیقی در پیج رسمی خود این انتقال را تائید کرد و پیامی را برای هواداران پرسپولیس فرستاد :

 

با سلام
شاید برای خیلی از شما هواداران پرسپولیس و آنهایی که همواره به من محبت داشته اند کمی عجیب بود که چرا به حضورم در یکی از تیمهای مطرح روسیه و شاید اروپایی پایان دادم و به پرسپولیس برگشتم. اما قسمت و تقدیر من این بوده است که با پیراهن تیم محبوبم راهی جام جهانی برزیل شوم. حتما می دانید که پرسپولیس در جام جهانی 98 دو دروازه بان در تیم ملی داشت و من هم از امروز با این هدف کارم را شروع کردم تا به عنوان عضوی از خانواده سرخ، سال آینده همراه تیم ملی در برزیل 2014 باشم.
امیدوارم شما هواداران واقعی پرسپولیس مثل همیشه حمایتم کنید. مطمئن باشید من از رقابت نمیترسم و گوش به فرمان سرمربی تیم هستم تا هروقت که او صلاح دانست در خدمت تیمم باشم و از تجاربی که در مدتی که در اروپا به دست آوردم برای بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس استفاده کنم.
پس به امید یک سال بزرگ و فراموش نشدنی…..
با هم پشت ما کوهه !

پنجشنبه 27 تیر 1392

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)