گرمای هوا و 25 اشتباه داور به ما ضربه زد

مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفـت: حرف‌هاي زيادي در آينده براي گفتن خواهم داشت.

به گزارش مرجع خبری به نقل از فارس عليرضا حقيقي در مورد ديدار پرسپوليس و النصر امارات كه منجر به شكست 2 بر صفر سرخ‌پوشان شد، اظهار داشت: اين ديدارها براي هماهنگي نفرات تيم لازم بود. ما قبل از آغاز ليگ فقط مقابل پيكان يك ديدار دوستانه انجام داديم.


وي ادامه داد: بايد در تورنمنت به خودمان بيشتر فشار مي‌آورديم تا بتوانيم در ليگ سربلند بيرون بياييم، البته سفر ما به امارات با سختي‌هايي همراه بود كه فقط افرادي كه ما را در اين سفر همراهي كردند از آن مطلع هستند.

حقيقي در مورد دلايل شكست پرسپوليس برابر النصر گفت: گرما، ساعت برگزاري مسابقه و بيش از 25 اشتباه داور در نيمه اول به ما ضربه زد. ضمن اين كه بي‌دقتي مهاجمان ما كه توپ را از شش قدم حريف به بيرون مي‌زدند هم در عدم نتيجه‌گيري موثر بود اما اميدوارم روز به روز بهتر شده و نظر كادر فني را جلب كنيم.

دروازه‌بان پرسپوليس با اشاره به اين كه بيش از چهار ماه از ميادين دور بوده است، تصريح كرد: ا ز مسابقات فصل گذشته پرسپوليس در آسيا تا به امروز در درون دروازه اين تيم قرار نگرفته‌ام اما مقابل النصر به ميدان رفتم كه از تيم‌هاي خوب قاره آسيا محسوب مي‌شود و اين بازي را مي‌توانم از تجربيات خوب خود نام ببرم، البته خوشحالم كه كرانچار هم از من راضي بود.

وي در مورد پديده شدنش در اين مسابقات خاطرنشان كرد: اين عنوان فقط به من تعلق ندارد و بايد آن را بين ساير بازيكنان هم تقسيم كرد. فقط اين را بگويم كه حرف‌هاي زيادي در آينده براي گفتن خواهم داشت.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)