پرسپولیس نیوز : هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: خواسته مردم و همه افراد ماندن کی‌روش است.

رضا حقیقی پس از بازگشت از برزیل به ایران در مورد عملکرد تیم ملی گفت: عملکرد تیم ملی خوب بود مقابل نیجریه به تساوی رسیدیم و مقابل آرژانتین یک باخت خفیف کسب کردیم. در مسابقه مقابل بوسنی خسته بودیم و تیم ملی با تمام توان در هر سه دیدار خود حاضر شد. ما برای کسب مساوی به مصاف بوسنی نرفتیم بلکه می‌خواستیم این تیم را شکست دهیم.

وی در مورد اینکه چرا مقابل بوسنی ضعیف‌تر از دو حریف اول ایران شکست خوردند، خاطرنشان کرد: یک ضرب‌المثلی وجود دارد که می‌گوید از بیرون گود می‌گویند حریف را لنگ کن به نظر من بوسنی از تیم نیجریه قوی‌تر بود و استحقاق بیشتری برای صعود خود به مرحله بعد داشت آنها مقابل آرژانتین نباید شکست می‌خوردند.  تمامی سه تیم حاضر در جام جهانی سطح‌شان از ما بالاتر بود اگر مقابل نیجریه به تساوی رسیدیم و آرژانتین را شکست می‌دادیم به خاطر تلاش بازیکنان و نقش بسیار مؤثر کی‌روش بود او تأثیر بسزایی در موفقیت‌های تیم ملی داشت.

حقیقی درمورد خداحافظی تلویحی کی‌روش اظهار داشت: امیدوارم کی‌روش در تیم ملی بماند.

هافبک تیم ملی در مورد اینکه اعلام کرده می‌خواهد به حرم امام رضا برود، گفت: وقتی از امام رضا دور می‌شوید خیلی احساس تنهایی می‌کنی از همین‌جا به حرم امام رضا می‌روم وقتی کنار امام رضا هستیم قدر نمی‌دانیم و هرچقدر دور می‌شویم این شرایط را درک می‌کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)