آن رویمان بالا بیاید هیچ تیمی حریف پرسپولیس نیست

مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس لیگ را با چهارمی به پایان رساند و حالا نگاه تمام هواداران این تیم به جام حذفی است. در این شرایط  فرصتی دست داد تا با علیرضا حقیقی گفتگو کنیم.

 

به نظر می رسد این روزها خیلی آماده هستی. خودت هم قبول داری؟

بله،خدا را شکر وضعیتم خیلی خوب است. پس از استراحتی که در بازی با الوحده کردم،مقابل سپاهان بسیار سرحال بودم و خدا را شکر که توانستم رضایت کادر فنی وهواداران را جلب کنم.

 

                                  
بازی با سپاهان را هم نباختید و مقابل پیکان هم برد پرگلی به دست آوردید؟

مگرقرار بود به سپاهان ببازیم؟

خب شما با نصف تیمتان به اصفهان رفتید.

 

 

خیلی ها انتظار داشتند که ما در اصفهان چند تا گل بخوریم  و برگردیم  ولی ثابت کردیم که مرد روزهای سخت هستیم و اگر آن رویمان بالا بیاید هیچکس حریفمان نمی شود،حتی قهرمان لیگ.

 

اینطور به نظر می رسد که پرسپولیسی ها هرموقع انگیزه داشتند و به میدان رفتند بهتر نتیجه گرفته اند.به همین خاطر یک بازی خیلی خوب هستید و یک بازی اصلا در حد نام پرسپولیس هم نیستید؟

                    
به خدا ما در همه بازیها با تمام توانمان به میدان می رویم و هدفی جز پیروزی نداریم، البته غیر از این هم نمی توانیم کاری بکنیم چون یکی از پیش شرطهای بازی درپرسپولیس همین است وعلتی ندارد که بخواهیم بی انگیزه بازی کنیم.

 

اما تا به حال  2 جام از 3 جام را از دست دادید؟

خب ما در لیگ قهرمانان و لیگ برتر نتوانستیم خودمان باشیم .البته بدشانسی هم دراین عدم نتیجه گیری دخیل بوده است.اما حالا جام حذفی را پیش رو داریم که انشالله تلافی تمام ناکامی های اخیر را می کنیم.

 

پس جام حذفی بزرگترین هدفتان است؟

بعد از کسب مقام  چهارمی  لیگ برتر، حالا تنها هدفمان قهرمانی درجام حذفی است. البته باعث ناراحتی است که پرسپولیس در لیگ چهارم شد ولی اتفاقات فوتبال است وهمین ها باعث جذابیتش می شود.

 

ممکن است با همین چهارمی لیگ هم آسیایی شوید!

بله، اگربه هردلیلی قهرمان جام حذفی نشویم  و یکی ازتیمهای بالای جدول قهرمان شود ،تیم چهارم لیگ برتر به آسیا می رود.البته اگر فصل بعد هم ایران 4 نماینده داشته باشد.

 

عملکرد رحمان احمدی را چگونه ارزیابی می کنی؟

رحمان  دروازه بان خوب و زحمتکشی است وبرایش آرزوی موفقیت می کنم.

 

قراردادت با پرسپولیس چه زمانی به پایان می رسد؟

در پایان فصل جاری.

 

از تیمهای دیگر پیشنهاد داری؟

خب پیشنهاد داشتم و دارم ولی هنوز پاسخ قاطعی به آنها ندادم. من یازده سال است با پرسپولیس هستم و اینجا را خانه خودم می دانم. بی خود نیست که به من لقب “پسر پرسپولیسی” را دادند. اما می خواهم فعلا تمرکزم را روی این چند بازی بگذارم و بعد ازآن تصمیم بگیرم.

 

نظرت درباره لیست تیم ملی که توسط کرش اعلام شد ، چیست؟

به هر حال مربیگری سلیقه ای است و هرمربی نظر خاص خودش را دارد. کرش هم مربی بزرگی است و فقط باید بگویم چه در آینده باشم وچه نباشم برای او و تیم ملی کشورم دعا می کنم. اگرهم ایشان صلاح دانستند با تمام توان درخدمت تیم ملی هستم..

 

راجع به اختلاف دایی و کاشانی حرفی نمی زنی؟

در حیطه وظایف یک بازیکن نیست که به مسائل کلان وارد شود فقط امیدوارم هرچه زودتر سوء تفاهمات برطرف شود وهمه برای قهرمانی در جام حذفی همدل شویم.

 

گفت و گو: درنا آقاباشی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)